انتقاد پیشكسوت تنیس از پست گرفتن غیرمتخصص ها: اشتباهات قبل را باردیگر تكرار نكنید

انتقاد پیشكسوت تنیس از پست گرفتن غیرمتخصص ها: اشتباهات قبل را باردیگر تكرار نكنید به گزارش اسب من پیشكسوت تنیس ایران اظهار داشت: تنیس ایران در هشت سال قبل با اشتباهاتی كه بود به گروه چهار آسیا سقوط كرد و الان سرپرست فدراسیون هم همان اشتباهات را دارد تكرار می كند و با این شرایط وضع تنیس از این بدتر خواهد شد.


محرم خدایی در گفتگو با ایسنا درباره ی وضعیت تنیس ایران و حضور افراد غیر متخصص در فدراسیون بیان كرد: من حدود 13 سال سابقه مربیگری و كار در بخش های مختلف فدراسیون را دارم اما هشت سال است امثال من را كنار گذاشتند ودیدید كه در این هشت سال به گروه چهار آسیا سقوط كردیم. الان هم كه فدراسیون با سرپرست اداره می شود، همان اشتباهات قبل دارد تكرار می شود.
او افزود: در صورتیكه باید از افراد با تجربه كه سابقه كار در تنیس بعنوان مربی و ورزشكار دارند، استفاده كنند تا تنیس از این حالت بیرون رود اما حالا داریم می بینیم كسانی كه خیلی نتوانسته اند كمكی به تنیس كنند، پست های بهتری می گیرند. همین طور افرادی كه اصلا در این رشته نبوده اند، سمت می گیرند. اگر وضع به همین شكل پیش برود، وضعیت تنیس از این بدتر هم خواهد شد. من از مسئولان در خواست دارم اگر می خواهند تنیس پیشرفت كند، برایش برنامه ریزی داشته باشند و از تنیس بازان خوبی كه داریم استفاده كنند در غیر این صورت اگر می خواهند این رشته را جمع كنند، زودتر این كار را انجام دهند.
خدایی با گلایه از كنار گذاشته شدن پیشكسوتان تنیس اشاره كرد: وقتی در این هشت سال به گروه چهار سقوط كردیم یعنی دوستان در این هشت سال نتوانستند به تنیس ایران خدمت كنند بدین سبب سرپرست فدراسیون هم اگر می خواهد به تنیس خدمت كند، افراد متخصص و كسانی كه خاك این رشته را خورده اند، استفاده نماید.
او اضافه كرد: ما نفرات خوبی داریم مثل تقی اكبری، منصور بهرامی، جهانبخش سوری، محمدرضا توكلی، روزبه كامران اما بسیاری از هم دوره های من از ایران رفته اند و حتی خود من هم دارم به آمریكا می روم و مقرر است آنجا مربیگری كنم. چون آمریكا ما را قبول كرده اما در كشور خودمان ما را قبول ندارند. این را باید به چه كسی بگوییم؟
پیشكسوت تنیس ایران با اشاره به مشخص نبودن زمان ثبت نام كاندیداها و بلاتكلیفی انتخابات تنیس اظهار داشت: هر چه زمان طولانی تر شود به ضرر تنیس است. اگر مسئولان واقعا دنبال خدمت به تنیس هستند، انتخابات را زودتر برگزار كنند و از مهره هایی كه می توانند به تنیس كمك كنند، استفاده گردد.




منبع:

1398/07/20
19:16:10
5.0 / 5
4739
تگهای خبر: پیشكسوت , تخصص , تنیس , ثبت نام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری