ایلخان نوری با رئیس فدراسیون جهانی غواصی دیدار نمود

ایلخان نوری با رئیس فدراسیون جهانی غواصی دیدار نمود اسب من: رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی كشورمان در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون جهانی غواصی (CMAS) با رئیس فدراسیون جهانی دیدار نمود.



به گزارش اسب من به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران و امیرحسین فروغ مسئول كمیته غواصی فدراسیون در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون جهانی غواصی كه در شهر پوكت تایلند در جریان است با رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون جهانی غواصی دیدار و گفت و گو كردند.
در این نشست در مورد توسعه رشته غواصی در ایران و هم ارتباط گسترده تر با فدراسیون جهانی بحث و تبادل نظر شد.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران در این دیدار ضمن ابراز تمایل از ارتباط هرچه بیشتر با فدراسیون جهانی تصریح كرد: رشته غواصی در ایران پتانسیل بسیاری زیادی در بخش همگانی و قهرمانی دارد و فدراسیون ایران هم برای این رشته سرمایه گذاری ویژه ای را در نظر گرفته است.
رئیس فدراسیون جهانی غواصی هم ضمن تبریك به ایلخان نوری برای انتخاب بعنوان ریاست فدراسیون تصریح كرد: بدون شك غواصی ایران ظرفیت زیادی برای رشد و پیشرفت دارد و ما هم در این بخش از همكاری هرچه بیشتر با فدراسیون ایران استقبال می نماییم.
همچنین در این دیدار رئیس فدراسیون جهانی غواصی به صورت رسمی از ایران برای حضور در مسابقات جهانی finswimming كه به میزیانی صربستان برگزار می شود، دعوت به عمل آورد.

1397/02/08
10:18:08
5.0 / 5
4258
تگهای خبر: فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری