كمیته پارالمپیك آسیا اعلام كرد

نخستین گردهمایی ورزشكاران پارالمپیكی ۴۴ كشور آسیایی

نخستین گردهمایی ورزشكاران پارالمپیكی ۴۴ كشور آسیایی كمیته بین المللی پارالمپیك آسیا از برگزاری نخستین گردهمایی مجازی ورزشكاران پارالمپیكی 44 كشور آسیایی آگاهی داد.


به گزارش اسب من به نقل از ایسنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، این رویداد مجازی روزهای دوم و سوم دسامبر سال جاری میلادی برگزار می گردد و روز پایانی آن مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت خواهد بود.
ورزشکاران به نمایندگی از کمیته های ملی پارالمپیک ۴۴ کشور آسیایی در این گردهمایی مجازی حضور خواهند یافت تا طی دو روز پیرامون عناوین مختلفی همچون مسابقات پیش رو، افزایش حضور بانوان در رشته های ورزشی و... گفتگو کنند.
مجید راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در این خصوص اظهار داشت: ما چشم انداز روشنی داریم تا بوسیله ورزش های پارالمپیکی به آسیایی متحد دست یابیم و در این میان ورزشکاران هستند که بعنوان الگو عمل می کنند تا این امر را محقق سازند.
وی ادامه داد: ما ورزشکاران را در مرکز فعالیت خود قرار می دهیم و خوشحالم که اعلام کننده نخستین گردهمایی ورزشی در منطقه آسیا هستم و این گردهمایی به ورزشکاران کمک می نماید در مورد موضوعات اصلی که می تواند در ورزش حرفه ای به آنها کمک نماید، اطلاع کسب کنند و نظرات خودرا به اشتراک گذارند و این امر، به تصمیم گیری های ما در آینده کمک خواهدنمود.
جئونگ مین لی از کره جنوبی و رئیس کمیته ورزشکاران APC، مجری این گردهمایی مجازی خواهد بود و سخنرانان متخصص نیز هدایت این گردهمایی مجازی را در عناوین مختلف بر عهده دارند.
این گردهمایی قبل از همه گیری بیماری کرونا مقرر بود در کره جنوبی و به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک این کشور اجرا شود که به سبب این بیماری به صورت مجازی صورت خواهد گرفت.




1399/07/04
20:30:30
5.0 / 5
1472
تگهای خبر: المپیك , بیماری , تخصص , رشته
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری