صعود مقصودلو به رده 49 برترین شطرنج بازان جهان

صعود مقصودلو به رده 49 برترین شطرنج بازان جهان اسب من: پرهام مقصودلو شطرنج باز ایرانی در رده بندی زنده برترین شطرنج بازان جهان موفق شد در رده 49 قرار بگیرد.



به گزارش اسب من به نقل از ایسنا، پرهام مقصودلو شطرنج باز ایرانی و نفر اول ایران با ریتینگ زنده ۲۶۸۴ توانست در رده ۴۹ برترین شطرنج بازان جهان قرار بگیرد. قبل از این در رده بندی ماهانه كه از طرف فدراسیون جهانی شطرنج اعلام شده بود مقصودلو با ریتینگ ۲۶۷۴ در رده ۶۱ قرار داشت.

مقصودلو در آخرین بازی های خود در مسابقات بین المللی شطرنج جبل الطارق شركت كرده بود و در رده هشتم این رقابت ها قرار گرفت. با توجه به این كه مقصودلو پس از اعلام رنكینگ جهانی از طرف فدراسیون جهانی در بازی دیگری دست به مهره نشده این اختلاف ریتنیگ كه از طرف فیده(فدراسیون جهانی شطرنج) اعلام شده به سبب این است كه نتایج و افزایش های ریتینگ مسابقات جبل الطارق در كارنامه شطرنج بازان اعمال نشده بود. این شطرنج باز ایرانی توانست با افزایش ۱۰ واحدی ریتنیگ خود به ریتینگ زنده ۲۶۸۴ برسد و از رده ۶۱ به رده ۴۹ جهان صعود كند.
جدول زنده رده بندی برترین شطرنج بازان جهان:


همانطور كه در این جدول مشاهده می شود پرهام مقصودلو در ۱۰ بازی كه در این رقابت ها داشت موفق شد ۱۰ واحد افزایش ریتینگ بین المللی داشته باشد و به رده ۴۹ شطرنج جهان صعود كند. باید دید كه آیا او موفق می شود كه عنوان دومین سوپر استاد بزرگی را دریافت كند؟




منبع:

1398/11/16
14:54:00
5.0 / 5
4707
تگهای خبر: بازی , رقابت , شركت , شطرنج
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری