رئیس شورای شهر تهران:

وضعیت صالحی امیری بستگی به نظر شهردار دارد

وضعیت صالحی امیری بستگی به نظر شهردار دارد اسب من: رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: شهردار وضعیت معاونت اجتماعی و شرایط صالحی امیری را تعیین تكلیف می كند.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب رضا صالحی امیری بعنوان رئیس كمیته ملی المپیك و شائبه دوشغله بودن وی، اظهار داشت: از زمانی كه صالحی امیری وارد شهرداری شد، مسئله حضورش در انتخابات ریاست كمیته ملی المپیك مطرح بود؛ حتی محمد علی نجفی شهردار تهران هم در یك برنامه تلویزیونی اظهار داشت كه صالحی امیری یا باید شهرداری را انتخاب نماید یا كمیته ملی المپیك را؛ هر چند كه صالحی امیری عنوان كرده استفساریه از مجلس گرفته اما من آن را ندیده ام.
هاشمی در پاسخ به این سوال كه آیا صالحی امیری فرصت زمانی برای اداره معاونت اجتماعی و كمیته ملی المپیك را دارد یا نه؟ اظهار داشت: این بستگی به نجفی دارد كه بخواهد مدیرش دو شغله باشد یا نه؛ هم اكنون قصد ورود جدی به این مورد را نداریم اما اگر مسئله حضورش جدی تر شود شورا این مسئله را بررسی می كند.
رئیس شورای شهر تهران در مورد تصویب لایحه دو فوریتی اجازه به شهرداری برای انتشار ۴۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشاركت اضافه كرد: امروز این دو فوریت برای تعیین تكلیف مسئله مالی خط ۶ و ۷ مترو روی میز بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.
وی با اشاره به اینكه دولت در بودجه به شهرداری ها اجازه داده است كه نسبت به انتشار اوراق مشاركت اقدام نمایند، اظهاركرد: متاسفانه شهرداری در استفاده از این بند برای تامین اعتبار تاخیر داشته است و از آنجائیكه تا آخر سال فرصتی نمانده، این لایحه با قید دو فوریت در دستور كار شورا قرار گرفت.
هاشمی با اشاره به اینكه اعضای شورای شهر به علت فرصت كم مطالعه نسبت به لایحه دو فوریت حساس هستند، اظهار داشت: همه اعضای شورای شهر با كلیت این لایحه موافق هستند و خوشبختانه با رأی بالا هم تصویب گردید.

1396/10/29
18:29:05
5.0 / 5
4430
تگهای خبر: المپیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری