فكر می كردم مرحله اول رای می آورم

دادگر: از بچگی یاد گرفتم قول ندهم، تیراندازی ۱۷ میلیارد بدهی داشت

دادگر: از بچگی یاد گرفتم قول ندهم، تیراندازی ۱۷ میلیارد بدهی داشت اسب من: عضو جدید هیات اجرایی كمیته ملی المپیك در واكنش به اینكه در این كمیته قول چه اقدامی را می دهید اظهار داشت: من از بچگی یاد گرفته ام به كسی قول ندهم.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، علی دادگر بعد از برگزاری مجمع انتخابات كمیته ملی المپیك در مورد انتخابش اظهار داشت: اعتماد عزیزان سبب شد كه یكی از كسانی باشم كه بهترین رای را آوردم. از جامعه ورزش تشكر می كنم و امیدوارم با حضور در كمیته ملی المپیك منشا اثر باشم. فكر می كردم كه در مرحله اول رای می آورم اما یكی از آرا ابطال شد و در مرحله دوم رای خوبی آوردم.
وی در پاسخ به این پرسش كه آیا مشكلات شما با آقای هاشمی در فدراسیون تیراندازی به آخر رسیده است اظهار داشت: البته ما خادم جامعه تیراندازی هستیم و آقای هاشمی هم انسان خوبی هستند. امیدوارم ما هم بتوانیم برای موفقیت ورزش ایران تلاش نماییم.
عضو جدید هیات اجرایی كمیته ملی المپیك در پاسخ به این پرسش كه چه قولی برای كمك به كمیته المپیك می دهید اظهار داشت: من از بچگی یاد گرفته ام كه به هیچكسی قول ندهم.
رئیس فدراسیون تیراندازی در مورد وضعیت این فدراسیون هم اظهار داشت: نزدیك به ۱۷ میلیارد تومان بدهی فدراسیون تیراندازی است. قولی كه در روز انتخابات دادم این بود كه ما بدهی بالا نیاوریم و اگر توانستیم با یك شیب ملایم این بدهی ها را بپردازیم. تا به امروز كمكی از جانب كسی برای پاس كردن این بدهی ها نگرفتیم. اما با افزایش درامد بخشی از این بدهی ها را دادیم.

1396/10/26
20:11:37
5.0 / 5
4512
تگهای خبر: المپیك , تیراندازی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری