پیروانی: نمی خواهیم به عقب بازگردیم، از بازگشت نوراللهی خوشحالم

پیروانی: نمی خواهیم به عقب بازگردیم، از بازگشت نوراللهی خوشحالم اسب من پیروانی: نمی خواهیم به عقب بازگردیم، از بازگشت نوراللهی خوشحالم


به گزارش اسب من به نقل از خبر آنلاین؛ افشین پیروانی در نشست امروز باشگاه پرسپولیس كه برای پاسخگویی به مسائل اخیر پیرامون باشگاه برگزار شده بود تصریح كرد: باید از هواداران هم تشكر كنم. در مورد بحث آقای نوراللهی دوست داشتم پیش از حضورم صورت گیرد. اما اتفاقاتی افتاد كه خارج از دست باشگاه بود. اكنون خیلی خوشحالیم و نمی خواهیم به گذشته برگردیم. او از سرمایه اصلی باشگاه است و از امروز در تمرین حاضر شد. از فرماندهی ستاد مشترك تشكر می كنم. سردار آجرلو، سردار باران چشمه و سردار كمالی باید تشكر كنم. سردار كمالی در بحث بازیكن سرباز در تیم ملی هم همكاری خوبی با ما داشتند. امیدوارم اتفاقات خوبی هم در آینده بیفتد تا بازیكنان با تمركز كامل در مسابقات حاضر شوند.
پیروانی هم درباره حضورش روی نیمكت سرپرستی تیم اظهار داشت: ما هیچ اختلافی با آقای خوردبین نداریم و اگر تابحال نتوانستم با ایشان ارتباط بگیرم به خاطر مشكلاتی كه وجود داشت و البته فوت خواهرزاده ام. من از روزی كه در پرسپولیس حضور داشتم ارتباط خوبی با ایشان داشتم و از خوش شانسی بنده بوده كه كارها هم طی این روزها خوب پیش می رود و اتفاقات خوبی رقم خورده است.
256 41

1396/10/23
22:42:21
5.0 / 5
4453
تگهای خبر: تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری