رئیس فدراسیون شطرنج:

به دلیلهای مالی و یكسری ملاحظات از المپیاد جهانی انصراف دادیم

به دلیلهای مالی و یكسری ملاحظات از المپیاد جهانی انصراف دادیم اسب من: مهرداد پهلوان زاده می گوید كه به سبب مشكلات مالی و شرایط خاص تصمیم گرفته كه از اعزام ملی پوشان به رقابت های المپیاد جهانی صرف نظر كند.


رئیس فدراسیون شطرنج در گفتگو با ایسنا، در باره اعزام نشدن تیم ملی ایران به مسابقات المپیاد جهانی نوجوانان (زیر ۱۶ سال) كه در تركیه برگزار می گردد اظهار داشت: به سبب مشكلات مالی و یكسری ملاحظات كه در شطرنج وجود داشت تصمیم گرفتیم از این مسابقه انصراف دهیم.
او اضافه كرد: فدراسیون جهانی نام ایران را از این مسابقات حذف نكرده بلكه فدارسیون شطرنج ایران تصمیم گرفته است به سبب شرایطی خاص از رفتن به این مسابقات صرف نظر كند.
به گزارش اسب من به نقل از ایسنا، در مسابقات المپیاد جهانی نوجوانان ۴۷ تیم به رقابت می پردازند كه این رقابت ها از ۲۸ اكتبر تا ۶ نوامبر در تركیه انجام خواهد شد. قرار بود تیم ملی ایران با تركیب امیررضا پورآقابالا، آرش داغلی، آراد نظری، بردیا دانشور و آنوشا مهدیان در این رقابت ها حضور داشته باشد.
ایران سابقه قهرمانی در این رقابت ها را در كارنامه خود دارد و حتی توانسته است علاوه بر قهرمانی بر روی سكوی این مسابقات قرار گیرد.



1398/08/06
10:31:07
5.0 / 5
4612
تگهای خبر: تیم , تیم ملی , رقابت , شطرنج
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری