تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان؛

اختتام مرحله دوم تور، پیراهن سبز و سفید به گنج خانلو رسید

اختتام مرحله دوم تور، پیراهن سبز و سفید به گنج خانلو رسید اسب من: مرحله دوم از سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان با تصاحب دو پیراهن سبز و سفید توسط محمد گنج خانلو از ایران مورد پیگیری قرار|گرفت.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، مرحله دوم از سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان امروز پنجشنبه ۱۱ مهرماه در راه ۱۸۰ كیلومتری منطقه آزاد ارس-خوی به رقابت پرداختند كه در نهایت یوسف رجیج یو از تیم TSG مالزی قهرمان شد. كلینست هندریكس از تیم Pro Touch آفریقا بعنوان نفر دوم از خط اختتام گذر كرد و محمد گنج خانلو از ایران بعنوان سومین نفر از خط اختتام عبور كرد.
در اختتام این مرحله از تور، یوسف رجیج یو از مالزی پیراهن طلایی را از آن خود كرد. دو پیراهن سبز و سفید نیز به محمد گنج خانلو از تیم فولاد مباركه سپاهان اصفهان رسید و حمید پورهاشم دیگر ایرانی حاضر در تور از تیم بین المللی ایران نیز پیراهن كوهستان را تصاحب كرد تا فردا با این پیراهن ركاب بزند.
اما فردا در مرحله سوم تور دوچرخه سواران مسیر ۱۶۳ كیلومتری ارومیه-تبریز را طی می كنند و رقابت خودرا در محل كوه عون بن علی تبریز جنب داغ گولی به انتها می رسانند. این تور بین المللی در پنج مرحله انجام خواهد شد.


منبع:

1398/07/13
14:36:20
5.0 / 5
4765
تگهای خبر: تیم , دوچرخه سواری , رقابت , قهرمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری