حضور صالحی امیری در اجلاس روسای كمیته های ملی المپیك آسیای میانه

حضور صالحی امیری در اجلاس روسای كمیته های ملی المپیك آسیای میانه به گزارش اسب من رئیس كمیته ملی المپیك به منظور حضور در نشست مشترك روسای كمیته های ملی المپیك كشورهای آسیای میانه عازم قزاقستان می شود.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، اجلاس مشترك روسای كمیته های ملی المپیك كشورهای عضو منطقه آسیای میانه سه شنبه و چهارشنبه به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.
این اولین اجلاس مشتركی است كه با حضور ایران بعنوان یكی از اعضای جدید ورزش منطقه آسیای میانه برگزار می گردد. بدین منظور سیدرضا صالحی امیری رئیس كمیته ملی المپیك ایران عصر دوشنبه ایران را به مقصد قزاقستان ترك خواهد نمود تا در این اجلاس دو روزه شركت داشته باشد.
چهار سال پیش و در جریان اجلاس شورای المپیك آسیا (OCA) كه به میزبانی تركمنستان در جریان بود، با موافقت شیخ احمد الفهد الصباح منطقه ورزش ایران از غرب آسیا به آسیای میانه تغییر یافت. قبل از آن هم فوتبال ایران به كمك رئیس OCA از فوتبال غرب آسیا جدا و به آسیای میانه منتقل شده بود.
قزاقستان، قرقیزستان، تاجیكستان، تركمنستان و ازبكستان همچون كشورهای عضو ورزش آسیای میانه هستند. البته افغانستان هم حدودا همزمان با ایران عضو ورزش این منطقه از آسیا شد.
فعالیت های و برنامه های ورزش منطقه مركزی آسیا زیر نظر رئیس كمیته ملی المپیك قزاقستان پیگیری می شود.

1398/06/24
15:25:52
5.0 / 5
4975
تگهای خبر: المپیك , شركت , فوتبال , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری