اعلام برنامه‎های كمیته ملی المپیك برای هفته المپیك

اعلام برنامه‎های كمیته ملی المپیك برای هفته المپیك اسب من: كمیته ملی المپیك به مناسبت هفته المپیك و به منظور آشنایی مردم با ارزش‎های المپیك، برنامه های ویژه‎ای در نظر گرفته كه اجرای آنها از فردا آغاز می‎ شود.



به گزارش اسب من به نقل از روابط عمومی كمیته ملی المپیك، همزمان با ۲۳ ژوئن «روز جهانی المپیك»، كمیته ملی المپیك می خواهد این رویداد بزرگ و جهانی را همگام با تمام كمیته های ملی المپیك سراسر دنیا تحت عنوان «هفته المپیك» و با محوریت معرفی آئین المپیزم، موزه ملی ورزش، المپیك و پارالمپیك با برگزاری برنامه های متنوعی گرامی دارد.
برنامه های كمیته ملی المپیك در هفته المپیك به این شرح است:
یكشنبه دوم تیرماه
* برنامه های این روز ویژه دانش آموزان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۴ سال و شامل برنامه های متنوع همچون آموزش المپیك، گفتگو با المپین و قهرمان آرش میر اسماعیلی، بازدید از موزه و فعالیت ورزشی است.
دوشنبه سوم تیرماه
برنامه های این روز با عنوان روز محیط زیست كارگاه آموزشی ورزش و محیط زیست در پارك پردیسان ویژه نوجوانان توسط كمیسیون ورزش و محیط زیست كمیته ملی المپیك انجام می شود. همین طور در محل كمیته ملی المپیك برنامه های متنوعی همچون آموزش المپیك، گفتگو با المپین و قهرمان آرش میر اسماعیلی، بازدید از موزه ملی ورزش و آكادمی ملی المپیك ویژه دانشجویان تربیت بدنی در بامداد و همین طور ویژه مدیران آموزش و پرورش عصر همان روز برگزار می گردد.
سه شنبه چهارم تیرماه
* در این روز كودكان جمعیت امام علی (ع) از آكادمی ملی المپیك، همین طور مدیران شهرداری از موزه ملی ورزش بازدید خواهند داشت و در محل كمیته ملی المپیك مراسمی با حضور پیشكسوتان ورزش برگزار می شود.
چهارشنبه پنجم تیرماه
* در روز چهارم از هفته المپیك برنامه ای ویژه كودكان در آكادمی ملی المپیك انجام می شود. در محل كمیته ملی المپیك نیز برای خبرنگاران برنامه های ویژه ای همچون آموزش المپیك، كارگاه امنیت در فضای مجازی، كارگاه استارت آپ های موفق حوزه خبرنگاران و بازدید از موزه ملی ورزش برگزار می گردد.
پنجشنبه ششم تیرماه
* در این روز و در سالن افراسیابی همایش جودو ویژه نونهالان و نوجوانان فدراسیون جودو انجام می شود.


منبع:

1398/04/01
15:13:22
5.0 / 5
5038
تگهای خبر: آموزش , اسب , المپیك , پیشكسوت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری