مسعود سلطانی فر:

مطالبه ۴۰ ساله ورزش ایران برآورده شد، سال سختی پیش رو داریم

مطالبه ۴۰ ساله ورزش ایران برآورده شد، سال سختی پیش رو داریم اسب من: وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح موزه ملی ورزش اظهار داشت: در برگزاری موزه جمع زیادی زحمت كشیدند تا مطالبه ۴۰ ساله كشور برآورده شود.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاح موزه ملی ورزش، المپیك و پارالمپیك كه امروز دوشنبه در محل كمیته ملی المپیك برگزار شد، ضمن تبریك فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و خیرمقدم به معاون اول رئیس جمهور، استاندار تهران و دیگر حاضران خطاب به جهانگیری اظهار داشت: از زمان آمدن صالحی امیری یك وحدت و هماهنگی بالایی در مجموعه ورزش كشور وجود دارد. در اینجا به این مساله شهادت می دهم.
وی افزود: در برگزاری موزه جمع زیادی زحمت كشیدند تا مطالبه ۴۰ ساله كشور برآورده شود. آرزوی اهالی ورزش بود تا جایی برای نمایش سال ها زحمت اهالی خود داشته باشند. من شهادت می دهم كه اگر انگیزه و پیگیری صالحی امیری نبود، این مهم محقق نمی شد.
وزیر ورزش در ادامه صحبت های خود به موفقیت هایی كه ورزش ایران در سال ۹۷ و در جام جهانی روسیه، بازی های آسیایی و پاراآسیایی و..... به دست آورد، اشاره نمود.
وی اضافه كرد: امسال رویدادهای كسب سهمیه المپیك را در پیش داریم و این مساله پیچیدگی خودرا دارد. تحریم های ناعادلانه به ملت هم كار را سخت كرده اما باز هم مثل همیشه پیروزی با ملت ایران خواهد بود و جوانان ما خواهند درخشید.
وزیر ورزش درانتها اشاره كرد: ما در ورزش قهرمانی در یكی از مهم ترین آوردگاه جهان یعنی ۱۶ دوره المپیك شركت كردیم و ۱۹ مدال طلا كسب كرده ایم كه از این مدال ها ۴ مدال برای پیش از انقلاب است و مابقی برای بعد از پیروزی انقلاب. امیدوارم موفقیت های بیش از پیش ورزش را شاهد باشیم.


منبع:

1398/02/31
14:38:30
5.0 / 5
4307
تگهای خبر: المپیك , بازی , پیروزی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری