معاون وزیر علوم به دیدار رئیس كمیته ملی المپیك رفت

معاون وزیر علوم به دیدار رئیس كمیته ملی المپیك رفت به گزارش اسب من مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با سیدرضا صالحی امیری رئیس كمیته ملی المپیك ملاقات و گفتگو كرد.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، مجتبی صدیقی در جلسه با سیدرضا صالحی امیری از فعالیت های مطلوب فدراسیون دانشگاهی و ورزش دانشجویی و توجه به مباحث ورزش همگانی و قهرمانی در دانشگاه ها مواردی را درباب موفقیت های ورزش دانشجویی در یونیورسیاد و مسابقات بین المللی مطالبی بیان كرد.
وی اظهار داشت: یكی از موارد مهم در دولت فعلی توجه به افزایش سرانه ورزش دانشجویی و فعال تر شدن انجمن ها بود كه بخوبی توانستیم در این زمینه گام های مهمی برداریم.
محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی هم كه در این نشست حضور داشت به نمایش گزارشی از بازی های یونیورسیاد دانشجویان و چگونگی آماده سازی تیم های اعزامی به این رقابتها پرداخته و از همكاری مطلوب فدراسیون دانشگاهی ایران با فیزو و كسب كرسی های گوناگون مواردی را بیان كرد.
وی اظهار داشت: فدراسیون دانشجویی در دوره های گذشته از حمایت های مادی و معنوی كمیته ملی المپیك برخوردار بوده و امیدواریم كه این دوره باز از مساعدت های كمیته بهرمند شویم.
صالحی امیری ضمن خیر مقدم به مدعوین عنوان داشت: هم اكنون ۱۸ كمیسیون مختلف در كمیته فعالیت می نمایند كه حدود ۱۵۰ نخبه دانشگاهی در این كمیسیون ها فعال می باشند و مشكلی برای همكاری با فدراسیون و ورزش دانشگاهی وجود ندارد.

وی اشاره كرد: البته تنظیم و عقد تفاهم نامه ورزشی بین وزارت علوم و كمیته ملی المپیك در زمینه ورزشی بویژه بازی های المپیك ۲۰۲۰ و بهره مندی از پتانسیل های نرم افزاری و سخت افزاری در این زمینه جهت حضور تیم های ورزشی در بازی های المپیك سبب تقویت كاروان اعزامی به این بازی ها خواهد شد تا دو طرف بتوانند از امكانات یكدیگر در امتداد رشد و عالی ورزش بهره ببرند.
در این دیدار عبدالحمید احمدی معاون معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، شاهرخ شهنازی دبیر كل كمیته ملی المپیك، رضا قراخانلو رئیس آكادمی ملی المپیك، علیزاده مدیر كل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، خانم صفاری نایب رییس فدراسیون دانشگاهی و پیمان فخری رئیس مركز نظارت بر تیم های ملی حضور داشتند.
همچنین قبل از این دیدار با حضور صدیقی معاون وزیر علوم و دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی مدال تیراندازی و كاپ قهرمانی كشتی دانشجویان جهان، سرود فیزو و لوگوی فدراسیون جهانی جهت نصب در موزه ملی ورزش المپیك و پارالمپیك تقدیم صالحی امیری رئیس كمیته ملی المپیك شد.
 

1398/02/04
15:23:06
5.0 / 5
4423
تگهای خبر: المپیك , بازی , تیراندازی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری