برای حضور در رقابتهای دوچرخه سواری جاده آسیا؛

تركیب نهایی تیم مشخص شد، نخستین مسابقه برای ثبت امتیاز المپیك

تركیب نهایی تیم مشخص شد، نخستین مسابقه برای ثبت امتیاز المپیك به گزارش اسب من تركیب نهایی تیم دوچرخه سواری كشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش جاده مشخص شد.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده از هفته آینده به میزبانی ازبكستان برگزار می گردد كه پس از گذشت حواشی به وجود آمده برای اعزام تیم و مشكلات مالی كه گریبان فدراسیون را گرفته بالاخره تركیب نهایی تیم اعلام گردید.
محمود پراش مربی تیم ملی دوچرخه سواری كشورمان تركیب نهایی تیم را در چهار بخش بانوان، بزرگسالان و زیر ۲۳ سال و جوانان اعلام نمود.
در رده سنی بزرگسالان، سعید صفرزاده، بهنام آرین، حمید پورهاشم، مهدی سهرابی و مرتضی رضوانی نفرات اعزامی را می سازند كه در این بین بهنام آرین نماینده ایران در بخش تایم تریل انفرادی است.
اما در بخش امید و زیر ۲۳ سال امیرحسین جمشیدیان و محمد گنج خانلو تنها ركابزنان اعزامی ایران به ازبكستان خواهند بود كه جمشیدیان در بخش تایم تریل برای كشورمان ركاب خواهد زد.
در بخش جوانان مسعود خاكی تنها ورزشكار حاضر در تركیب تیم است. در بخش بانوان هم ماندانا دهقان و سمیه یزدانی راهی رقابت های قهرمانی آسیای جاده خواهند شد.
سی و نهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی بزرگسالان جاده آسیا، بیست و ششمین دوره رده سنی جوانان و هشتمین دوره پا را سایكلینگ از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه در كشور ازبكستان برگزار می شود. این تیم آخر هفته جاری راهی تاشكند می شود. طبق اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، امتیازات كسب شده در این رقابت ها در زمره امتیازات ثبت شده برای كسب سهمیه بازی های المپیك ۲۰۲۰ محسوب خواهد شد و بدین سان این نخستین رقابت رسمی دوچرخه سواران كشورمان در سال ۲۰۱۹ برای كسب سهمیه المپیك توكیو می باشد.

1398/01/27
16:35:18
5.0 / 5
4501
تگهای خبر: المپیك , بازی , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری