با شركت ۵۹ راس اسب؛

هفته بیست و چهارم كورس اسبدوانی زمستانه گنبد انجام شد

هفته بیست و چهارم كورس اسبدوانی زمستانه گنبد انجام شد اسب من: هفته بیست و چهارم رقابت های كورس اسبدوانی زمستانه گنبد با شركت ۵۹ راس اسب در مجموعه سواركاری این شهرستان اجرا شد.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، در هفته ببست و چهارم رقابت های كورس اسبدوانی زمستانه گنبد بعدازظهر پنجشنبه ۵۹ راس اسب از نژادهای تركمن، دوخون و تروبرد در هفت دور هزار، هزار و ۶۰۰، هزار و ۷۰۰ و دو هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سواركاری این شهرستان با یكدیگر به رقابت پرداختند كه درانتها ۱۲۵ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب های اول تا سوم كورس های هفت گانه اهدا شد.
در دور اول اسب های تركمن دو ساله در كلاس سه به مسافت هزار و ۶۰۰ متر با یكدیگر به رقابت پرداختند كه طاهر گوگ نژاد با اسب آركا زودتر از خط اختتام گذشت و علی رجال با اسب سردار سخاوی و نورمحمد بهادر با اسب ایل سون صوفیان به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت دور دوم میان اسب های دوخون دو ساله در كلاس میدن به مسافت هزار متر بود كه كمال دلیجه عطا با اسب میلوا عنوان اول را به دست آورد و آرمین آق آتابای با اسب پانیك و نورمحمد بهادر با اسب كوبی لاس به ترتیب مقام های دوم و سوم را كسب كردند.
در دور سوم اسب های دوخون سه ساله در هندیكپ كلاس چهار به مسافت دو هزار و ۲۰۰ متر با یكدیگر رقابت كردند كه آق اویلی بشگرد با اسب طاها نور موفق به كسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب طاها هورس و بنیامین جرجانی با اسب بن جوی به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
رقابت در دور چهارم میان اسب های دوخون سه ساله در هندیكپ كلاس چهار به مسافت دو هزار و ۲۰۰ متر شكل گرفت كه كمال دلیجه عطا با اسب ریو آچا زودتر از خط اختتام عبور كرد و علی محمد غراوی با اسب مستر دن و نورمحمد بهادر با اسب نفس به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم اسب های تروبرد دو ساله در كلاس میدن به مسافت هزار و ۶۰۰ متر با یكدیگر رقابت كردند كه نورمحمد بهادر با اسب رای خان اولین نفر از خط اختتام عبور كرد و رامین قهرمانی با اسب چیتا چلنج و ستار مهرانی با اسب هج كروز نفرات دوم و سوم از خط اختتام گذشتند.
در دور ششم اسب های دوخون دو ساله در كلاس برنده به مسافت هزار و ۶۰۰ متر با یكدیگر به رقابت پرداختند كه یاسر جرجانی با اسب دان ییلدز موفق به كسب مقام اول شد و عبدالرحیم آرمیده با اسب توقای و علیرضا شاهمیر با اسب نهیر به ترتیب مقام های دوم و سوم را كسب كردند.
در دور هفتم و پایانی اسب های تروبرد سه ساله در هندیكپ كلاس یك به مسافت هزار و ۷۰۰ متر با یكدیگر رقابت كردند كه آق اویلی بشگرد با اسب ریو كنزو موفق به كسب عنوان نخست شد و ستار مهرانی با اسب طلا دار و محمد خوجملی با اسب ایلوسیو به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند.
آق اویلی بشگرد و كمال دلیجه عطا بهترین چابكسواران هفته
در اختتام هفته بیست و چهارم رقابت های كورس اسبدوانی زمستانه گنبد، آق اویلی بشگرد و كمال دلیجه عطا هر كدام با كسب دو مقام نخست بهترین چابكسواران هفته لقب گرفتند، نورمحمد بهادر یك مقام نخست و سه مقام سوم كسب نمود و یاسر جرجانی و طاهر گوگ نژاد هر كدام یك مقام نخست به دست آوردند.
لازم به ذكر است؛ هفته بیست و پنجم رقابت های كورس اسبدوانی زمستانه گنبد بعدازظهر جمعه در مجموعه سواركاری این شهرستان برگزار می شود.
مسابقات كورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان های گنبدكاووس، آق قلا و بندرتركمن برگزار می گردد و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه های سواركاری این سه شهرستان می كشاند.

1397/12/25
11:49:33
5.0 / 5
4865
تگهای خبر: اسب , رقابت , سواركاری , قهرمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری