توضیح رئیس در مورد سفرهایش؛

مجمع فدراسیون دوومیدانی برگزار شد، از تذكر مالی تا گلایه حدادی

مجمع فدراسیون دوومیدانی برگزار شد، از تذكر مالی تا گلایه حدادی اسب من: مجمع سالیانه فدراسیون دوومیدانی با حضور محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان اجرا شد.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون دوومیدانی مربوط به سال های ۹۵ و ۹۶ بامداد امروز پنجشنبه در محل هتل المپیك اجرا شد. در این مجمع محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، كهندانی نماینده كمیته ملی المپیك، شروین اسبقیان مدیركل دفتر امور مشترك فدراسیون ها حضور داشتند.
همچنین الهام كاكلی و احسان حدادی باز بعنوان نماینده ورزشكاران شركت كرده بودند. در ابتدای این جلسه گزارش مالی فدراسیون از طرف خزانه دار نمایش شدكه با برخی تذكرات داورزنی همراه بود.
مستجاب الدعوه بازرس فدراسیون باز خواهان شفاف سازی درباره ساختمان های اجاره داده شده متعلق به فدراسیون و رفع برخی اشكالات دیگر شد.
كیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی همین طور توضیحاتی درباره سفرهای خود نمایش كرد و اظهار داشت: در طول سه سال قبل ۱۵ سفر كاری داشته ام. در سال ۹۷ باز فقط چهار مسافرت داشتم. اگر اعضای مجمع با این سفرهای ماموریتی مخالفت دارند، تذكر بدهند. درباره سفر اخیر به اردن باز برای رایزنی در كسب كرسی كنفدراسیون آسیا بود.
حدادی: حداكثر تا ۵ سال دیگر ورزش حرفه ای را كنار می گذارم
همین طور احسان حدادی نماینده ورزشكاران بااشاره به درخواست هزینه برای آمادگی به منظور حضور در المپیك اظهار داشت: هزینه های من از یك تا صد برای هرینه مربی و اردوها بوده است. هیچ رئیس فدراسیون یا مسئولی را نمی بینید كه بگویند فلان ورزشكار فلان مبلغ را می خواهد یا می گویند اگر بقیه ورزشكاران بفهمند برای این ورزشكار اینقدر خرج می شود چه اتفاقی می افتد. این كه ورزشكاری را در مقابل ورزشكار دیگر بگذارند اصلا درست نیست. از آقای غیاثی اساسا توقع بیشتری دارم. ایشان اسطوره دوومیدانی بودند و شناسنامه این رشته هستند.
وی اضافه كرد: اگر پرچم ایران بالا برود موجب سرافرازی ایران است. فكر می كنم دو یا سه سال دیگر و حداكثر تا ۵ سال دیگر ورزش حرفه ای را كنار بگذارم و اساسا پس از آن تجربیاتم را در اختیار دیگر ورزشكاران می گذارم.
داورزنی: ورزش امروز با ورزش پیش از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست
همین طور محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع اظهار داشت: از روزی كه انقلاب كرده ایم تابحال در حال فشار و بحران بودیم، اما در خیلی موارد رشد داشتیم. دهه اول انقلاب هر روز با یك بحران مواجه بودیم. كشور ما فقیر نیست و فقط باید درست مدیریت شود. كشوری كه منابع زیادی دارد نمی تواند بگوید فقیر است.
وی اضافه كرد: ورزش الان با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست. در این ۴۰ سال آغازین های زیادی در بخش بانوان و مردان داشتیم. كبدی، كاراته، ووشو، تكواندو و... موفق بودیم، آن هم در شرایطی كه هر روز بحرانی هم داریم. والیبال الان كشور را با قبل انقلاب نمی توان قیاس كرد.
معاون وزیر افزود: ورزشكاران خوبی در دوومیدانی مثل حدادی، تفتیان، كیهانی و... داریم كه با مشكلات به عناوین خوبی رسیدند كه با همدلی بهتر هم خواهد شد.

1397/11/06
14:38:43
5.0 / 5
4562
تگهای خبر: اردو , اسب , المپیك , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری