پس از دومی در بخش برق آسا؛

خادم الشریعه  در مجموع نفر اول مسابقات سریع و برق آسای جهان شد

خادم الشریعه  در مجموع نفر اول مسابقات سریع و برق آسای جهان شد به گزارش اسب من سارا خادم الشریعه نماینده شطرنج كشورمان بازهم تاریخ ساز شد و در مجموع نفر اول مسابقات سریع و برق آسای جهان شد.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، روز دوم مسابقات شطرنج برق آسای جهان از امروز در شهر سن پترزبورگ روسیه شروع شد و علیرضا فیروزجا، پرهام مقصودلو، احسان قائم مقامی و سارا خادم الشریعه نمایندگان ایران در این مسابقات به رقابت با حریفان خود پرداختند تا پرونده هفتمین دوره رقابت های برق آسای جهان هم بسته شود.
در رقابت های امروز و در بخش بانوان سارا خادم الشریعه موفق به كسب ۱۳ امتیاز از ۱۷ امتیاز ممكن شد تا برای اولین بار در تاریخ شطرنج ایران در رده دوم رقابت های برق آسای جهان قرار گیرد. در این مسابقات لاگنو از روسیه با ۱۳.۵ امتیاز قهرمان شد و تینجی لی از چین با ۱۲.۵ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
خادم الشریعه با كسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات برق آسا صاحب جایزه ۳۰ هزار دلاری شد.
لازم به یادآوری است كه رقابت های سریع و برق آسای جهان از چهارم دی ماه در سن پترزبورگ روسیه شروع شد كه در بخش آزاد مسابقات سریع دوبوف از روسیه با ۱۱ امتیاز قهرمان شد، ممدیاروف از آذربایجان در رده دوم ایستاد و ناكامورا از آمریكا رده سوم را از آن خود كرد. در این مسابقات علیرضا فیروزجا از ایران ششم شد.
در بخش بانوان هم عنوان قهرمانی به جو ونجون از چین رسید. سارا خادم الشریعه با كسب ۹ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممكن نایب قهرمان شد و گوریاچكینا از روسیه عنوان سوم را از آن خود كرد. «خادم الشریعه» در مجموع نفر اول مسابقات سریع و برق آسای جهان شد
سارا سادات خادم الشریعه با نایب قهرمانی در بخش سریع و برق آسا به ترتیب برنده جایزه های ۲۵ و ۳۰ هزار دلاری شد. همینطور بابت نفر اول مجموع این رقابت ها جایزه ۴۰ هزار دلاری هم نصیب او خواهد شد. بدین ترتیب و در مجموع خادم الشریعه برنده ۹۵ هزار دلار شد.

1397/10/10
13:59:17
5.0 / 5
4550
تگهای خبر: رقابت , شطرنج , قهرمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری