در گفتگو با مهر مطرح شد:

مربی خارجی روئینگ حتما می آید، جذب مشاور برای بانوان

مربی خارجی روئینگ حتما می آید، جذب مشاور برای بانوان اسب من: رئیس فدراسیون قایقرانی به دنبال درخواست محسن شادی در خصوص حضور مربی خارجی روئینگ، اظهار داشت: حتما و خیلی زود مربی خارجی تیم مردان می آید.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، محسن شادی پرافتخارترین قایقران روئینگی كشورمان روز گذشته، لازمه موفقیت این رشته در بازیهای آسیایی را حضور یك مربی خارجی در ایران دانست و از فدراسیون درخواست استخدام مربی خارجی داشت.
غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی كشورمان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما همه تلاشمان را می نماییم تا بزودی یك مربی خارجی بیاوریم. در اولویت ما جذب «لیو» مربی چینی روئینگ است كه قبلا هم در ایران كار كرده است. كارها را انجام می دهیم و خیلی زود در همین دی ماه این مربی خارجی روئینگ به ایران می آید.
وی اضافه كرد: طبق مذاكرات اولیه ای كه انجام داده ایم این مربی تنها در بخش مردان فعالیت خواهد نمود.
امینی ادامه داد: در بخش بانوان استخدام مربی خارجی نداریم اما به دنبال این هستیم كه یك مشاور خارجی بیاوریم.
رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سئوال كه خانم محمدیان معاون وزارت ورزش در امور بانوان پیش از این در نشستی با ورزشكاران روئینگ تاكید كرده بودند كه رویكرد وزارتخانه استخدام مربی زن و تمرین بانوان با مربی خانم می باشد اما اردوهای تیم روئینگ بانوان با حضور مربی مرد برگزار شده است، اظهار داشت: خانم محمدیان به حق یكی از بهترین معاونان وزارتخانه تابحال در بخش بانوان هستند. ما هر كاری را با هماهنگی این بزرگوار انجام می دهیم. هم اكنون تیم ملی روئینگ بانوان به مربیگری افشین فرزام و بهناز مرادخانی تمرین می كند و ما هیچ كاری را بدون هماهنگی با وزارتخانه انجام نمی دهیم.

1396/10/05
19:11:30
5.0 / 5
4591
تگهای خبر: تیم , فدراسیون , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری