اعلام اسامی كاندیداهای انتخابات فدراسیون بوكس، سرپرست هم هست!

اعلام اسامی كاندیداهای انتخابات فدراسیون بوكس، سرپرست هم هست! اسب من: اسامی كاندیداهای تایید صلاحیت شده مجمع انتخاباتی فدراسیون بوكس در حالی اعلام گردید كه نام سرپرست این فدراسیون هم بعنوان كاندیدای حاضر در انتخابات دیده می گردد.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون بوكس ۵ دی برگزار می شود تا جانشین ناطق نوری بعد از حدود سه دهه مشخص شود. از میان ۱۰ كاندیدای شركت كننده افشین داوری، بهزاد كتیرایی، حسین ثوری، فرهاد نیكو خصال، روح الله حسینی، بدرالملوك كهرنگی و حسین فشی برای حضور در انتخابات تایید شده اند.
در حالی كه جمع زیادی از خانواده بوكس نسبت به ثبت نام سرپرست این فدراسیون در انتخابات و برخی اقدامات شائبه برانگیز اعتراض داشتند نام افشین داوری هم در میان كاندیداهای شركت در انتخابات دیده می گردد. با عنایت به شرایط نابرابر كاندیداهای حاضر در مجمع انتخاباتی بوكس داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان كرده بود كه خانواده بوكس نگران مجمع نباشند و انتخابات به صورت عادلانه برگزار می گردد. حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقی برای تعبیر پیش بینی معاون وزیر رخ خواهد داد.
پیش بینی می گردد در میان كاندیداهای شركت كننده داوری، حسینی، ثوری و كتیرایی شانس بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند.

1396/09/29
18:06:23
5.0 / 5
4909
تگهای خبر: فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری