كتیرایی در گفتگو با مهر:

وزارت روی هیچ فردی نظر ندارد، داوری از انتخابات كناره گیری كند

وزارت روی هیچ فردی نظر ندارد، داوری از انتخابات كناره گیری كند اسب من: كاندیدای انتخابات فدراسیون بوكس اظهار داشت: افرادی كه برای انتخابات تایید صلاحیت می شوند نظر مثبت وزارت ورزش را دارند و با قاطعیت می گویم داوری گزینه وزارت ورزش نیست.



بهزاد كتیرایی كاندیدای انتخابات فدراسیون بوكس در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد علت حضور خود در این انتخابات اظهار داشت: سابقه ورزشی من به بیش از ۲۰ سال می رسد و قبلا تجربه اداره سه فدراسیون را داشتم. ۱۰ سال سابقه مدیریت در صدا و سیما و حراست سازمان تربیت بدنی هم در رزومه كاری من وجود دارد. بعد از رایزنی و مشورت با بزرگان بوكس و دوستان و ورزشكاران به این جمع بندی رسیدم كه شاید بتوانم كمك موثری برای پیشرفت بوكس باشم.
وی در مورد اهداف و برنامه های مورد نظر خود در این انتخابات عنوان كرد: برنامه های زیادی برای بوكس پیش بینی كرده ایم. یكی از هدف ها این است كه لیگ بوكس را راه اندازی كنیم. همینطور یكی از بزرگترین مسائل مغفول حضور بانوان در بوكس است. استعدادهای بسیار فراوانی در این بخش وجود دارد و طبق اطلاعات موجود در مبحث حجاب بانوان در بوكس آسیا هم مشكلی وجود ندارد. می توانیم بلافاصله در بدو ورود برای راه اندازی بوكس بانوان فراخوان بزنیم.
كتیرایی ادامه داد: متاسفانه در تاریخ بوكس كشور با این حال همه استعداد هنوز حتی یك مدال برنز هم در المپیك به دست نیاورده ایم. دلایل این مورد هم مشخص است چون كه هیچ گاه المپیك را جدی نگرفته ایم و برنامه ریزی خوبی هم برای این مورد صورت نگرفته است. متاسفانه رایزنی های بین المللی خوبی نداریم و در آسیا نماینده ای نداشتیم تا از حق بوكس ایران دفاع كند. با عنایت به ارتباطات و دوستانی كه دارم رایزنی هایی در این خصوص انجام داده ام و یكی از برنامه های اصلی ما كسب چنین جایگاه هایی است. قبلا هم چنین اقداماتی را انجام دادم و به طور مثال نتیجه آن كسب نخستین جایگاه بین المللی در ووشو بود.
كاندیدای انتخابات فدراسیون بوكس عنوان كرد: در مورد مربیان تیم ملی معتقدم حتما باید مربی خارجی در كنار مربیان خودمان باشد و از تجربیات آنها استفاده نماییم. اگر بتوانیم به بهترین نحو در این زمینه فعالیت كنیم بطور قطع در المپیك ۲۰۲۰ توكیو مدال كسب می كنیم. یكی از موارد دیگری هم كه واقعا مورد نیاز بوكس است و ورزشكاران این رشته بدون آن متضرر می شوند پخش تلویزیونی است. به واسطه ۱۰ سال مدیریت تربیت بدنی در سازمان صدا و سیما بدنه این سازمان محترم را می شناسم و علاقه مندی آنها به ورزش را می دانم. همانطور كه پخش تلویزیونی را برای رشته ووشو گرفتم برای بوكس هم این كار را خواهم كرد.
رئیس سابق فدراسیون ووشو در مورد بحث اسپانسری و حامی مالی بیان كرد: اسپانسری مثل خونی در رگ ورزش است. بودجه ها از منابع مالی كافی نیست. اسپانسرینگ بسیار مهم است و در همین خصوص با تعدادی از دوستان و اسپانسرهای بسیار قوی كه زیربنایی به این رشته كمك كنند صحبت كرده ایم. معتقدم كشش اقتصادی برای اسپانسرینگ در رشته بوكس وجود دارد و ان شاالله در این بخش هم علاقه مندان موثر را جذب رشته می كنیم. یك مسئله بسیار مهم در مورد اقتصاد بوكس این است كه مثلا فقط یك نفر از بوكسورهای حرفه ای در خارج از كشور در یك سال ۳۰۰ میلیون دلار درآمد دارد و با این اقتصاد قوی در بوكس دنیا سهم ما صفر است.
وی اضافه كرد: كمیته ورزش حرفه ای را تولید خواهیم كرد و ارتباطمان را با پتانسیل های موجود در خارج از كشور شناسایی می كنیم. بوكسورهایی دو رگه داریم كه باید در شناسایی و جذب آنها هم فعال باشیم.
كتیرایی در پاسخ به این سوال كه آیا شرایط كاندیداها را در انتخابات فدراسیون بوكس یكسان می دانید اظهار داشت: هر كاندیدایی حق دارد راجع به شرایطی كه در آن وارد شده تحقیق كند و من هم از این قاعده مستثنی نبودم. معتقدم همه گزینه هایی كه تایید صلاحیت می شوند نظر مثبت وزارت ورزش و جوانان را دارا هستند و هیچ كسی نسبت به دیگری برتری ندارد. حالا اگر فردی از شرایطی كه وجود دارد استفاده شخصی كند حق بقیه را تضییع كرده است. من بطور قطع می دانم كه نظر وزارت ورزش اصلا داوری نیست. فكر می كنم وزارت ورزش و جوانان باید وارد شود و این معضل را حل كند.
مدیر كل سابق حراست وزارت ورزش و جوانان تصریح كرد: اینكه یك نفر سرپرست باشد و آغاز به انجام كارهایی كند كه نتیجه اش كسب رای است سبب می گردد تا سایر كاندیداها هرچقدر هم خوب باشند ابزاری برای فعالیت نداشته باشند درحالی كه هیات ها زیر مجموعه سرپرست هستند. پیشنهاد و نظر من این است كه داوری باید از انتخابات كناره گیری كند. روسای هیات ها باید به گزینه ای رای بدهند كه بوكس را تكان بدهد و همه باید دقت كنند كه حالا دیگر وقت آزمون و خطا نیست.

1396/09/24
13:13:26
5.0 / 5
4625
تگهای خبر: المپیك , فدراسیون , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری