وزنه برداری جهانی معلولان - مكزیك؛

نمایندگان ایران در دسته ۷۲ كیلوگرم قهرمان و نایب قهرمان شدند

نمایندگان ایران در دسته ۷۲ كیلوگرم قهرمان و نایب قهرمان شدند اسب من: سومین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان با قهرمانی و نایب قهرمانی مرادی و رستمی در دسته ۷۲ كیلوگرم همراه بود.



به گزارش اسب من به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، در سومین روز از رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین كه به میزبانی مكزیكوسیتی در حال برگزاری است، سه نماینده ایران به روی تخته رفتند. مانی دهباشی نخستین نماینده ایران در این روز بود كه در رقابت های دسته ۴۹ كیلوگرم به مصاف حریفان رفت و با مهار وزنه ۱۴۷ كیلوگرمی در حركت دوم بعنوان پنجم جهان دست یافت. دهباشی نخستین حضور خود در مسابقات برون مرزی را تجربه می كند و از ملی پوشان جوان تیم وزنه برداری است.
عناوین اول تا سوم این دسته هم به ترتیب به نمایندگان چین با ركورد ۱۸۱ كیلوگرم، قطر با ركورد ۱۷۸ كیلوگرم و نیجریه با ۱۷۵ كیلوگرم رسید.
در رقابت های دسته ۷۲ كیلوگرم هم نمایندگان ایران به دو مدال طلا و نقره دست یافتند. در این دسته مرادی با ثبت ركورد ۲۰۹ كیلوگرم بعنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت، روح اله رسمتی دیگر وزنه بردار ایران در رقابت های این دسته با ركورد ۲۰۸ كیلوگرم نایب قهرمان شد و نقره گرفت و نشان برنز هم با ركورد ۲۰۸ كیلوگرم به نماینده چین رسید.
بدین ترتیب ایران تا كنون موفق به كسب یك نشان طلا، ۲ نقره و یك برنز شده است.
در چهارمین روز از رقابت ها مجید فرزین و علی حسینی در رقابت های دسته ۸۰ كیلوگرم از ساعت ۱۹: ۱۰ به وقت محلی و ۴: ۴۰ روز چهارشنبه به وقت تهران، با حریفان خود روبرو می شوند.
رقابت های جهانی مكزیك از ۱۱ تا ۱۷ آذر ماه به میزبانی مكزیكوسیتی برپاست و تیم ملی ایران با ۱۴ نماینده خود در این رویداد حضور یافته است.

1396/09/16
16:01:08
5.0 / 5
4483
تگهای خبر: رقابت , قهرمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری