اعتراضی كه بی جواب ماند؛

بی اعتنایی شورای المپیك آسیا به نامه اعتراضی كمیته المپیك ایران

بی اعتنایی شورای المپیك آسیا به نامه اعتراضی كمیته المپیك ایران اسب من: كمیته ملی المپیك بابت نامه ای كه در اعتراض به تغییرات مدام فهرست رشته های بازی های آسیایی برای رئیس شورای المپیك آسیا (OCA) ارسال كرد، هیچ پاسخی نگرفته است.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، اقدامات نامتعارف و غیرمعمول در مورد بازی های آسیایی و تغییرات مداوم در لیست رشته های این دوره بازی ها سبب شد تا كمیته ملی المپیك در نامه ای به شخصِ «شیخ احمد الصباح» رئیس شورای المپیك آسیا اعتراض خویش را در این زمینه به صورت رسمی اعلام نماید.
این نامه با امضای كیومرث هاشمی رئیس كمیته ملی المپیك برای OCA ارسال شد. در این نامه نسبت به تغییر پی در پی فهرست رشته های بازی های آسیایی و اینكه ماده یا رشته ها مدام حذف و اضافه می شوند، به شورای المپیك آسیا كه برگزاری بازی های آسیایی را زیر نظر مستقیم خود دارد، انتقاداتی عنوان شد.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۷ مردادماه تا ۱۱ شهریورماه سال آینده به میزبانی اندونزی و در جاكارتا، پالمبانگ و چند حومه این دو شهر برگزار می گردد. طبق آخرین اعلام رسمی OCA، با اضافه شدن ۱۳ رشته جدید و حذف ۴ رشته، در مجموع این دوره بازی های آسیایی در ۴۰ رشته برگزار می گردد این در شرایطی است كه حذف و اضافه شدن ماده ها در رشته ها همچنان ادامه دارد.
در مجموع وضعیت رشته های تیمی مانند بسكتبال، والیبال، هندبال و فوتبال برای بازی های آسیایی قطعی است اما وضعیت رشته های انفرادی هنوز به طور صد درصد نهایی نشده است. همین مسئله برنامه ریزی ها در كمیته ملی المپیك را تحت الشعاع قرار داده است. این كمیته از ماه گذشته نشست تخصصی با فدراسیون ها را شروع كرده در حالیكه حضور یا عدم حضور برخی رشته ها در بعضی ماده ها هنوز قطعی نشده است.
كیومرث هاشمی در نامه اخیر خود به شیخ احمد الصباح، علاوه بر انتقاد به این وضعیت، در مورد نادیده گرفتن روال كار و اینكه شورای المپیك آسیا به جای ارتباط مستقیم با كمیته ملی المپیك كشورها، با فدراسیون ها در ارتباط بوده و پاسخگوی آنهاست هم اعتراض خویش را مطرح كرده است.
نامه كیومرث هاشمی اواسط ماه گذشته برای شورای المپیك آسیا ایمیل شد اما این شورا هیچ واكنش و پاسخی به آن نداشته است.
به گزارش اسب من به نقل از مهر، نخستین نشست هماهنگی سرپرستان كاروان های اعزامی به بازی های آسیایی ۲۱ تا ۲۳ آذرماه در اندونزی برگزار می گردد. طبق برنامه باید در این نشست كتابچه فنی رشته ها در اختیار نمایندگان كشورها قرار بگیرد. به طور معمول این كتابچه باید حاوی فهرست نهایی و قطعی رشته ها و ماده های آنها باشد. مقرر است اصغر رحیمی بعنوان نماینده كمیته ملی المپیك در این نشست شركت نماید.

1396/09/14
12:23:38
5.0 / 5
4586
تگهای خبر: المپیك , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری