تیر و كمان قهرمانی آسیا؛

كمانداران ایران به مرحله یك شانزدهم صعود كردند

كمانداران ایران به مرحله یك شانزدهم صعود كردند به گزارش اسب من مسابقات تیر و كمان قهرمانی آسیا با برگزاری رقابت های حذفی و صعود نمایندگان كشورمان، به مرحله یك شانزدهم مورد پیگیری قرارگرفت.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، مسابقات تیر و كمان قهرمانی آسیا امروز با برگزاری رقابت های حذفی ریكرو انفرادی مردان و زنان و همینطور كامپوند انفرادی در این دو بخش مورد پیگیری قرار|گرفت.
در این مرحله از رقابت ها و در بخش ریكرو انفرادی مردان، امین پیرعلی بعد از استراحت در دور نخست، مقابل نماینده قزاقستان شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت. عرفان ارژنگ پور بعد از برتری برابر حریفی از تركمنستان، نتیجه رقابت برابر نماینده چین را در تیر طلایی واگذار كرد و حذف شد.
متین سبزی هم بعد از برتری برابر حریفی از عربستان، در مصاف با هم تیمی خود صادق اشرفی، متحمل شكست شد و از دور مسابقات كنار رفت تا اشرفی تنها كماندار ایران در مرحله یك شانزدهم نهایی باشد؛ این نماینده كشورمان در این مرحله از مسابقات برابر حریفی از چین قرار می گیرد.
در بخش ریكرو انفرادی بانوان، نیلوفر علیپور در همان دیدار نخست، مقابل حریفی از چین شكست خورد و از جدول مسابقات كنار رفت.
مهسا بدخشان مقابل حریفی از ژاپن پیروز شد و به مرحله یك شانزدهم نهایی صعود كرد. پارمیدا قاسمی هم با غلبه بر نماینده بوتان، به این مرحله صعود كرد.
در بخش كامپوند انفرادی مردان، مجید قیدی بعد از برتری برابر حریفی از عراق، موفق به صعود به مرحله یك شانزدهم نهایی شد.
اسماعیل عبادی هم با غلبه بر حریفی از یمن، به این مرحله صعود كرد. عمویی، دیگر نماینده كشورمان است كه با از پیش رو برداشتن كماندار نپالی، به این مرحله راه یافته است.
در بخش كامپوند انفرادی بانوان، نماینده كشورمان در دیدارهای دور نخست استراحت داشته و از ساعتی دیگر در دور دوم به مصاف حریفان خود می روند.
 

1396/09/06
20:13:21
5.0 / 5
4651
تگهای خبر: رقابت , قهرمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری