تیروكمان قهرمانی آسیا - بنگلادش؛

تعیین حریفان كمانداران ایران در مرحله حذفی

تعیین حریفان كمانداران ایران در مرحله حذفی به گزارش اسب من برنامه كمانداران ایران در مرحله حذفی رقابت های قهرمانی آسیا در بخش انفردادی، تیمی و میكس تعیین شد.



به گزارش اسب من به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با كمان، در ادامه رقابت های تیراندازی با كمان قهرمانی آسیا كه به میزبانی بنگلادش در حال برگزاری است، عصر امروز ملی پوشان كامپوند و ریكرو كشورمان در بخش انفرادی، تیمی و میكس به رقابت پرداختند.
در بخش ریكرو تیمی زنان، ایران با تركیب مهسا بدخشان، نیلوفر علیپور و پارمیدا قاسمی به رقابت پرداخت و با ۱۸۵۶ امتیاز هشتم شد. ایران در مرحله حذفی مقابل مغولستان قرار می گیرد. در ریكرو میكس، ایران با تركیب نیلوفر علیپور و صادق اشرفی وارد میدان شد كه با۱۲۸۱ امتیاز دهم شد. ایران در مرحله حذفی به مصاف كمانداران مغولستان می رود.
در كامپوند تیمی مردان، ایران با تركیب اسماعیل عبادی، یاسر عمویی و مجید قیدی با ۲۰۶۲ امتیاز پنجم شد. ایران در اولین مرحله استراحت دارد و در دور دوم مقابل قزاقستان قرار می گیرد. در كامپوند میكس، اسماعیل عبادی و فرشته قربانی تركیب تیم ملی كشورمان را تشكیل می دادند كه با ۱۳۷۷ امتیاز هفتم شدند. ایران در اولین گام مقابل عراق تیر می زند.
در بخش انفرادی ریكرو زنان، نیلوفر علیپور با امتیاز ۶۳۰ بیست و چهارم، پارمیدا قاسمی با امتیاز ۶۲۶ بیست و ششم و مهسا بدخشان با امتیاز ۶۰۰ چهل و سوم شدند. در كامپوند انفرادی مردان، اسماعیل عبادی با امتیاز ۶۸۹ رتبه پانزدهم، یاسر عمویی با امتیاز ۶۸۷ هجدهم، مجید قیدی با امتیاز ۶۸۶ بیستم شدند.
 

1396/09/05
01:42:35
5.0 / 5
4810
تگهای خبر: تیراندازی , رقابت , قهرمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری