گل محمدی در گفتگو با مهر:

هنوز تصمیمی جهت شركت در انتخابات فدراسیون قایقرانی نگرفته ام

هنوز تصمیمی جهت شركت در انتخابات فدراسیون قایقرانی نگرفته ام اسب من: مدیركل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: در این مدت خانواده قایقرانی لطف زیادی به بنده داشتند و تماس های زیادی با من گرفته اند اما هنوز تصمیمی جهت شركت در انتخابات این فدراسیون نگرفته ام.



رضا گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بحث ثبت نامش در انتخابات فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: من هم این مورد را با استفاده از خبرگزاری ها شنیدم. من ۱۴ سال عضو هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی بودم و خودم هم از قایقرانان قدیمی هستم.
وی افزود: سالها ریاست اسكی روی آب را عهده دار بودم و تجربه نمایندگی ایران در مجامع جهانی را هم دارم. در واقع من با افتخار جزو خانواده قایقرانی كشور هستم. حالا كه بحث انتخابات راه افتاده است از سوی خانواده محترم این رشته تماس های زیادی با من گرفته شده است. تایید می كنم كه صحبت های زیادی با من شده ولی من تا این لحظه هیچ تصمیمی جهت شركت در انتخابات نگرفته ام.
وی اضافه كرد: هم اكنون تمام تمركز من روی اداره كل ورزش و جوانان استان تهران است. هنوز تصمیمی جهت شركت در انتخابات نگرفته ام ضمن اینكه برای این مورد باید تمام جوانب كار سنجیده شود. با عنایت به اینكه من مدیر كل پایتخت و یكی از مهمترین استان های كشور هستم اگر قصدی جهت شركت در انتخابات بگیرم پیش از آن حتما باید نظر موافق مسئولان مافوق و وزیر محترم ورزش و جوانان را جهت شركت در چنین انتخاباتی دریافت كنم.
گل محمدی در پاسخ به این سوال كه شنیده می گردد مدت زیادی تا بازنشستگی شما باقی نمانده است اظهار داشت: من دو سال و شش ماه دیگر تا بازنشستگی فاصله دارم و این مورد مشكلی تولید نمی نماید.

1397/08/19
14:19:18
5.0 / 5
4840
تگهای خبر: اسكی , ثبت نام , فدراسیون , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری