آغاز ثبت‏‎نام كاندیداهای فدراسیون ورزش‎های سه‎گانه از فردا

آغاز ثبت‏‎نام كاندیداهای فدراسیون ورزش‎های سه‎گانه از فردا اسب من: ثبت‎نام كاندیداهای ریاست فدراسیون ورزش‎های سه‎گانه از فردا شروع شده و به مدت ۱۰ روز كاری ادامه خواهد داشت.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، فدراسیون ورزش های سه گانه همچون فدراسیون هایی است كه مدیریت آن مشمول قانون بازنشستگی شد و بر همین مبنا علی صبور بعد از سال ها، از ریاست این فدراسیون كنار رفت تا با برگزاری مجمع انتخاباتی، تكلیف مدیریت این فدراسیون برای چهار سال آینده مشخص شود.
برای برگزاری این مجمع انتخاباتی، ثبت نام كاندیداهای ریاست از فردا سه شنبه شروع شده و به مدت ۱۰ روز كاری ادامه خواهد داشت. بر این اساس افرادی متقاضی برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش های سه گانه تا ۲۹ آبان ماه فرصت دارند تا به صورت رسمی نام نویسی كنند.
احمد نامنی سرپرست فدراسیون ورزش های سه گانه است.
قایقرانی، ورزش های ناشنوایان، چوگان و هاكی دیگر فدراسیون هایی هستند كه مشمول قانون بازنشستگی شده اند. ثبت نام كاندیداهای ریاست این چهار فدراسیون هم از شنبه ۱۲ آبان ماه شروع شد و تا ۲۷ آبان ماه ادامه دارد.
احمد گواری، حسن سلگی، یاشار بی غم و حسن اباذری به ترتیب سرپرست فدراسیون های قایقرانی، ورزش های ناشنوایان، چوگان و هاكی هستند.

1397/08/16
14:31:31
5.0 / 5
4770
تگهای خبر: ثبت نام , رسمی , فدراسیون , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری