تور دوچرخه سواری سینكاراك اندونزی؛

آخر مرحله اول تور، ركابزن شهرداری مشهد فاتح پیراهن كوهستان

آخر مرحله اول تور، ركابزن شهرداری مشهد فاتح پیراهن كوهستان اسب من: اولین مرحله از تور بین المللی دوچرخه سواری سینكاراك اندونزی با كسب پیراهن كوهستان توسط ركابزن تیم شهرداری مشهد برگزار گردید.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، تور دوچرخه سواری بین المللی سینكاراك اندونزی از ۱۳ آبان ماه در این كشور آغاز و در هشت مرحله دنبال خواهد شد. این تور هشت مرحله ای به مسافت ۱۶۰۰ كیلومتر بوده و تیم های برتری از آسیا و اروپا در آن حاضر هستند. تیم امیدنیای مشهد بعنوان تیم شهرداری مشهد نماینده كشورمان در این تور است. همین طور یك ركابزن انفرادی هم از سبزوار در این تور بین المللی شركت دارد.
در آخر مرحله اول از این تور بین المللی، ركابزنان مسافت ۱۴۰ كیلومتری را طی كردند كه در نهایت مرتضی رضوانی از این تیم فاتح پیراهن كوهستان شد و فردا در مرحله دوم با این پیراهن ركاب خواهد زد. همین طور تیم شهرداری مشهد در مجموع بخش تیمی در رده سوم جدول قرار گرفت.
تیم شهرداری مشهد با تركیب مهدی روزبهانه، مرتضی رضوانی، رضا چراغی، كمال رازی، محمد رجبلوبه عنوان ورزشكار و نوید كلاهی مربی و سرپرست در این تور حضور دارند. حسین داوودیان دوچرخه سوار سبزواری هم از تیم مس كرمان در این تور به رقابت می پردازد.

1397/08/14
12:15:33
5.0 / 5
4575
تگهای خبر: تیم , دوچرخه سواری , رقابت , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری