صیادی در گفتگو با مهر:

تلاشم تولید تحول در تیم كانوپولو بود

تلاشم تولید تحول در تیم كانوپولو بود سرمربی تیم كانوپولوی مردان بزرگسال ایران به دنبال آغاز رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: امیدواریم این بار با تحولاتی كه در تیم بوجود آمده است، مدال خوشرنگ تری بگیریم.



اشكان صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آغاز رقابتهای كانوپولوی قهرمانی آسیا در مالزی اظهار داشت: قرعه كشی در جلسه پیش از رقابتها مشخص شد و ما رقبای خویش را شناختیم. روز اول مسابقات هم تیم ما با قدرت برابر رقیبان ظاهر شد. شرایط تیم خیلی خوب است و حتی تا روز آخر هم تمرین داشتیم.
وی اضافه كرد: در ایام نهایی مانده به رقابتها هم اردوی تیم جوانان به ما پیوست و مرتبا مسابقه تداركاتی داشتیم. در مجموع تیم بزرگسالان هفت اردو را پشت سر گذاشت. ملی پوشان از هر لحاظ از همیشه آماده تر بودند و از نظر چابكی و سرعت و تكنیك بهتر هستیم.
سرمربی تیم كانوپولوی بزرگسال مردان كشورمان ادامه داد: نخستین دوره ای بود كه در رده سنی بزرگسال مربیگری كردم و پیش از این همیشه مسئولیت تیم جوانان برعهده من بود. در این مدت تلاشم این بود تا یك تحولی در تیم تولید شود.
وی در مورد رقبای آسیایی هم خاطرنشان كرد: دوسالی هست هیچ شناختی از رقبا نداریم. تیم ملی ایران در دوره گذشته مدال برنز گرفت و تیم جوانان بر سكوی دومی آسیا ایستاد اما امیدواریم این بار با تحولاتی كه در تیم بوجود آمده مدال خوشرنگتری بگیریم.
صیادی در انتها در مورد تجهیزات تیم هم اظهار داشت: در بخش امكانات و تجهیزات كمی در تامین قایق ها مشكل داریم اما قایق ها و پارو و كلاه های جدید در راه است و خدا را شكر مشكل حل شده است.
به گزارش اسب من به نقل از مهر، مسابقات كانوپولوی قهرمانی آسیا از ۱۸ آبان ماه در مالزی آغاز شده و ایران چهار تیم مردان و زنان در رده سنی بزرگسال و جوان را در این رقابتها شركت داده است.
تیم كانوپولوی مردان ایران در روز اول این مسابقات برابر تیم های سنگاپور، چین تایپه و ژاپن به برتری رسید.
 

1396/08/19
17:05:34
5.0 / 5
4950
تگهای خبر: رقابت , قهرمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری