آغاز مسابقات از ۲۲ آبان ماه؛

قرعه كشی لیگ برتر تكواندو

قرعه كشی لیگ برتر تكواندو به گزارش اسب من فصل جدید رقابت های لیگ برتر تكواندوباشگاه های كشور با حضور ۱۱ تیم از ۲۲ آبان ماه درخانه تكواندو آغاز می گردد.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، در فصل جدید این رقابتها تیم های شهرداری ورامین، یاسین پیشرو قم، هیات تكواندو شمالشرق، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم ورزشی كوروش، كلینیك بهبد كرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان و لوازم خانگی كن در یك گروه به رقابت خواهند پرداخت.
با انجام قرعه كشی این دوره از رقابت ها ۲۲ آبان ماه در هفته نخست و در مهمترین دیدار پاس قوامین به مصاف شهرداری ورامین می رود. در سایر بازی ها هم دانشگاه آزاد با و لوازم ورزشی كوروش، كلینیك بهبد كرج با ملوان نداجاوتعاونی انقلاب شهریار با پالایش نفت آبادان رقابت می كنند.
در دیدار پایانی هیات تكواندو شمال شرق و لوازم خانگی كن رو در روی یكدیگر قرار می گیرند و تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم هم با قرعه استراحت رو به رو است.
در هفته دوم هم پاس قوامین با لوازم ورزشی كوروش، دانشگاه آزاد با نفت آبادان، انقلاب شهریار با كن، یاسین پیشرو با شمالشرق و شهرداری ورامین با نداجا پیكار می كنند.
 

1396/08/10
15:05:53
5.0 / 5
4687
تگهای خبر: رقابت , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری