مدیركل ورزش و جوانان گلستان:

برگزاری مسابقات كبدی قهرمانی آسیا در گرگان

برگزاری مسابقات كبدی قهرمانی آسیا در گرگان به گزارش اسب من مدیركل ورزش و جوانان گلستان اظهار داشت: مسابقات كبدی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران در شهر گرگان برگزار می گردد.



بهمن طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: رقابت های كبدی قهرمانی آسیا از ۲۸ آبان تا چهارم آذرماه امسال به میزبانی ایران در استان گلستان و سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.
وی اضافه كرد: این دوره از رقابت ها در دو بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد و تا كنون ۱۰ تیم آمادگی خویش را اعلام كرده اند.
تماشای مسابقات مجانی است
مدیركل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینكه تمام تلاش ما این است كه میزبان خوبی برای رقابت های كبدی قهرمانی آسیا باشیم، اظهار داشت: استان گلستان شرایط خوبی برای میزبانی و برگزاری این رقابت ها دارد و امیدواریم همكاری های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام شود.
طیبی خاطرنشان كرد: حضور تماشاگران برای تماشای رقابت های كبدی قهرمانی آسیا در گرگان مجانی خواهد بود و بلیط فروشی انجام نمی شود.
به گفته وی، استان گلستان مهد كبدی ایران بوده و امیدواریم تیم ملی كبدی ایران هم نتیجه خوبی در رقابت های قهرمانی آسیا بگیرد.
 

1396/07/16
15:52:22
5.0 / 5
4682
تگهای خبر: رقابت , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری