تیام: تا فینال می رویم، اصلا متوجه نبودیم در كویت فوتبال بازی می نماییم

تیام: تا فینال می رویم، اصلا متوجه نبودیم در كویت فوتبال بازی می نماییم اسب من: مهاجم خارجی استقلال با تحسین غفوری می گوید: وریا یك مدافع فوق العاده است.



روزنامه خبرورزشی نوشت: مامه تیام از صعود مقتدرانه استقلال به دور یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابراز شادمانی می كرد. او كه روز گذشته به تهران برگشته بود گفت وگویی كوتاه با ما داشت.
بازی چطور بود؟
كار سختی داشتیم. الهلال بسیار دونده تر از دیدار رفت ظاهر شد و بخصوص در نیمه اول تا پیش از گلی كه وریا زد و در اواخر بازی ما را تحت فشار گذاشت.
خیلی روی فرم نبودی؟
به شدت یارگیری می شدم. می خواستم كار كنم ولی دو بازیكن الهلال در دو سوی محوطه از من مراقبت می كردند و مانع از حركتم می شدند. با این همه یكی، دو بار خوب نفوذ كردم ولی نشد گل بزنم.
بازی در كویت چطور بود؟
اینقدر هوادار ایرانی در كویت داشتیم كه اصلاً متوجه نبودیم در كویت فوتبال بازی می نماییم و حس آزادی را داشتیم. آن ها لایق این صعود بودند. البته انرژی خوبی هم از استقلالی های داخل ایران می گرفتیم.
شفر چه می گفت؟
او مربی باتجربه ای است و پیش از بازی همه نكاتی كه الهلال دنبالش بود را به ما گفت. او به كارش وارد است و این نتایج همه از خوبی سرمربی تیم است.
باز هم وریا گل زد؟
واقعاً باید به او تبریك گفت. با اینكه یكی، دو بازی با تیم نبود ولی خیلی آماده نشان داد و البته در حین گل زنی هم در بهترین جای ممكن ایستاده بود تا گل بزند. او مدافع باهوشی است.
استقلال به دور یك چهارم هم می رسد؟
باید برسیم. استقلال از گروه مرگ در صدر صعود كرد و باید ثابت نماییم این اتفاقی نبوده است. تا فینال می رویم.
بازی با پیكان را چطور پیش بینی می كنی؟
بازی آسانی نیست. پیكان هم در رده های بالای جدول است. شناخت زیادی از این تیم ندارم ولی شنیدم كه از تیم های محكم لیگ است. البته ما برای بالا رفتن در جدول باید برنده شویم.
43503

1397/01/29
22:48:05
5.0 / 5
4184
تگهای خبر: تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری