در گفتگو با مهر اعلام شد:

سالن ۶۰۰۰ نفری انقلاب كرج دهه فجر افتتاح می گردد

سالن ۶۰۰۰ نفری انقلاب كرج دهه فجر افتتاح می گردد اسب من: كرج - مدیر ورزشگاه انقلاب اسلامی شهرستان كرج از افتتاح سالن شش هزارنفری انقلاب در دهه مبارك فجر اطلاع داد.



رضا جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه سالن شش هزارنفری انقلاب كرج، اظهار داشت: هم اكنون این پروژه پیشرفت ۷۵ درصدی داشته و طبق برنامه مقرر است طی چند روز آینده سقف این سالن نصب شود.
وی افزود: تعامل خوبی كه میان اداره كل ورزش و جوانان، شركت تجهیز و توسعه اماكن ورزشی كشور و استاندار البرز برقرار است، با این روند این قول را می دهیم در دهه مبارك فجر این پروژه به بهره برداری برسد.
جمالی ادامه داد: در مسیر راه با مشكلات متعددی ازجمله كمبود اعتبارات مواجه شدیم كه خوشبختانه این دغدغه برطرف شده كه به سرعت كار كمك شایانی كرده است.
مدیر ورزشگاه انقلاب كرج اظهار داشت: یكی از مهم ترین و بارزترین مشكلات ورزش استان البرز، بحث سرانه ورزشی است هم اكنون سرانه ورزشی استان البرز ۵۳ صدم درصد است كه تا حد مطلوب فاصله بسیاری داشته و حل مشكلات این بخش نیاز به نگاه ویژه، همكاری و تعامل تمامی دستگاه های استان را دارد.
جمالی در انتها اظهار داشت: با افتتاح سالن شش هزارنفری انقلاب كرج می توانیم میزبان رقابت های بزرگ جهانی و كشوری باشیم، هر چه بیشتر به سمت كارهای بزرگ حركت كرده و از مسابقات و رویدادهای مهم جهانی، آسیایی و بین المللی میزبانی نماییم به همان اندازه برای توسعه و پیشرفت ورزش استان البرز گام برداشته ایم.

1397/01/22
14:36:46
5.0 / 5
4648
تگهای خبر: ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری