ابوالقاسم پور سرپرست معاونت ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران شد

ابوالقاسم پور سرپرست معاونت ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران شد اسب من: بهنام ابوالقاسم‎پور مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بعنوان سرپرست معاونت ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب گردید.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، انتصاب بهنام ابوالقاسم پور بعنوان سرپرست معاونت ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران با حكم محمدصادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شده است. پیش از این سیدجلال عسگری عهده دار این مسئولیت بود.
در حكم حسنی برای ابوالقاسم پور آمده است: «نظر به تجارب، تعهد و سوابق پرارزش جنابعالی به باعث این حكم شما را بعنوان سرپرست معاونت ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب می نماییم. امید است با اتكال به الطاف الهی و بهره گیری از امكانات موجود با مدنظر قرار دادن كلیه ضوابط، مقررات و دستورالعمل های ابلاغی و همسو بودن با اهداف شهردار محترم تهران در حوزه ورزش شهروندی و تلاش در جهت نهادینه سازی ورزش محلات و با عنایت به اهمیت توسعه ورزش در كلانشهر تهران و لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود با نگرش دقیق علمی، بهینه سازی منابع و نظارت مستمر، تكریم ارباب رجوع و در جهت اهداف متعالی سازمان ورزش شهرداری تهران همه توان و تجربه خویش را به كار گیرید. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در جهت انجام امور محوله خواستاریم.»
مراسم تودیع و معارفه سیدجلال عسگری وابوالقاسم پور امروز چهارشنبه در سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار گردید. همینطور امروز علی عالی از خبرنگاران و ورزشی نویسان باسابقه بعنوان مدیر روابط عمومی سازمان جایگزین قاسم علی عسگری شد.

1397/01/19
14:11:22
5.0 / 5
4618
تگهای خبر: ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری