اسكواش قهرمانی آسیا - كره جنوبی؛

ثبت نخستین برد تاریخ اسكواش بانوان مقابل یك تیم خارجی

ثبت نخستین برد تاریخ اسكواش بانوان مقابل یك تیم خارجی اسب من: تیم ملی اسكواش بانوان ایران با غلبه بر سنگاپور در رقابت های قهرمانی آسیا، اولین برد تاریخ اسكواش بانوان ایران مقابل یك تیم خارجی را ثبت نمود.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، مسابقات اسكواش قهرمانی آسیا امروز در كره جنوبی ادامه یافت و تیم بانوان ایران با برتری ۲ بر یك مقابل سنگاپور به اولین برد تاریخ اسكواش بانوان ایران مقابل یك تیم خارجی دست پیدا كردند.
در دیدار تیم بانوان ایران مقابل سنگاپور فرشته اقتداری و آیلی نیری ۳ بر یك برابر حریفان سنگاپوری به پیروزی دست پیدا كردند و غزال شرف پور سه به صفر نتیجه را واگذار كرد تا پیروزی با ارزش تیم كشورمان به دست آید.
تیم مردان ایران هم لحظاتی پیش در یك بازی نزدیك با مالزی قهرمان آسیا بعد از ۳ ساعت و ۱۰ دقیقه نتیجه را2 به یك واگذار كرد. سجاد زارعیان 3 بر 2 مقابل نماینده مالزی به برتری رسید و علیرضا شمالی و نوید ملك ثابت نتیجه را واگذار كردند.
تیم اسكواش مردان ایران امروز در صورت پیروزی مقابل چین تایپه در بازی پس از ظهر به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه خواهد یافت. تیم بانوان ایران هم در سومین دیدار خود به مصاف مالزی می رود.

1397/01/06
12:38:16
5.0 / 5
4602
تگهای خبر: پیروزی , تیم , رقابت , قهرمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری