با تاكید بر رویدادهای پیش رو؛

سلطانی فر: سال ۹۷ سال افتخارآفرینی های تاریخی ورزش ایران است

سلطانی فر: سال ۹۷ سال افتخارآفرینی های تاریخی ورزش ایران است اسب من: وزیر ورزش با تاكید بر اینكه سال۹۷ به واسطه برگزاری رویدادهای مختلف مانند جام جهانی و بازی های آسیایی اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: سال آینده سال افتخار آفرینی تاریخی ورزش است.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، مسعود سلطانی فر با اشاره به اینكه توفیق خدمت به ملت بزرگ و شریف ایران بخصوص جوانان و ورزشكاران برومند كشورم، افتخار بزرگی بود كه به لطف خداوند متعال در سال ۹۶ هم نصیب اینجانب شد، اظهار داشت: سالی كه باوجود ثبت موفقیت ها و افتخارات پرشمار در عرصه های مختلف ملی و بین المللی، همچون حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، روزهای سختی را بخصوص در نیمه دوم سال به همراه داشت كه كام مردم عزیز را تلخ كرد. سالی كه كوشش برای اهتزار پرچم مقدس كشورمان در میادین بین المللی و تولید حس غرور، افتخار و نشاط در مردم، كوچكترین وظیفه قهرمانان و جامعه ورزش ایران بود؛ آنان كه با تلاش، غیرت و همت خود توانستند شیرینی را در كام مردم تولید كنند و باعث شوند كه سختی ها و تلخی های ناشی از حوادث زندگی كمتر شده و زدوده شود.
وی ادامه داد: بسیار خرسندم كه به لطف تلاش ورزشكاران و همكارانم در سراسر كشور، به توفیقات ارزشمندی در حوزه های ورزش و امور جوانان دست یافتیم و باآنكه هنوز با وضعیت مورد انتظار فاصله داریم، ولی به یمن وجود جوانان شایسته و با پشتكار، همدلی و انسجام ملی، ایمان دارم كه این مسیر پر افتخار را با تلاش بیشتری طی نموده و ایران عزیز را به سر منزل پیشرفت و عدالت خواهیم رساند.
وزیر ورزش با تاكید بر اینكه سال آینده، سال بسیار مهمی برای ورزش كشور خواهد بود، تصریح كرد: سالی كه قهرمانان ورزشی ایران در آوردگاه های مهم ورزش جهان در رشته های مختلف ورزشی و بخصوص در دو رویداد جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه و بازی های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاكارتا حضور یافته و قابلیت های فرهنگی و ورزشی ایران را به جهانیان نشان خواهند داد. به جاست كه در آستانه این بهار نو، سربلندی قهرمانانمان را از خداوند متعال مسئلت نماییم و امیدوار باشیم كه تلاش فرزندانمان به بار بنشیند و میوه عزت و افتخار را به مردم شریف و بزرگ ایران تقدیم كند.
معاون رئیس جمهور در امور ورزش خاطرنشان كرد: سال آینده، به لطف خدا سال افتخارآفرینی های تاریخی برای ورزش ایران است. ان شاءالله در همه ابعاد همگانی، قهرمانی، بانوان و توسعه
زیرساخت ها شاهد توفیقات روز افزون ورزش خواهیم بود و به یمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح ها و پروژه های بزرگ ورزشی را به بهره برداری خواهیم رساند. اكنون كه نسیم دل انگیز بهاران به مشام جان می رسد، هیچگاه فراموش نخواهیم كرد كه این نسیم روح افزا مدیون ایستادگی قهرمانان مدافع حرم و مرزبانان شجاع دیارمان بر سكوی ایثار و شهادت است كه حاصل آن آرامش و امنیتی مثال زدنی برای مردم و كشور عزیزمان در منطقه ای است كه آشوب و كینه توزی در آن بیداد می كند.
سلطانی فر یادآور شدك بر این اساس، مهمترین دعای بنده برای سال جدید، پایداری صلح و نیكی روزگار برای مردم سرافراز ایران و مردمان سراسر جهان است.
وزیر ورزش در انتها اظهار داشت: یكبار دیگر فرارسیدن عید نوروز و سال نو را كه روزهای آغازین آن مقارن با سالروز میلاد مولای متقیان و جوانمردان حضرت علی (ع) است خدمت تمامی هموطنان و همكارانم در سراسر كشور تبریك عرض می كنم و از خداوند یكتا، سالی همراه با سلامتی و افتخار برای همگان آرزومندم.

1397/01/02
11:03:19
5.0 / 5
4807
تگهای خبر: قهرمان , ورزش , ورزشكار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری