نشست هیات اجرایی كمیته ملی المپیك برگزار گردید

نشست هیات اجرایی كمیته ملی المپیك برگزار گردید اسب من: هشتمین نشست هیات اجرایی كمیته ملی المپیك با ریاست صالحی امیری ظهر امروز در محل كمیته برگزار گردید.



به گزارش اسب من به نقل از روابط عمومی كمیته ملی المپیك، شاهرخ شهنازی دبیر كل كمیته ملی المپیك در این باره تصریح كرد: با عنایت به مصوبه جلسه گذشته هیات اجرایی آقای سجادی سرپرست كاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاكارتا در این نشست حضور یافته، گزارش و تقویم كاملی در مورد كلیه فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش رو از فدراسیونهای اعزامی همچون زمان بندی و نحوه اعزام، استقرار، حمل و نقل و دیگر موارد مورد توجه در مورد حضور تیمها در دو شهر جاكارتا و پالم بانگ توضیحات دقیق و كاملی عرضه دادند.
وی ادامه داد: هیات اجرایی هم پس از استماع گزارشات سرپرست كاروان اعزامی بر ضرورت استمرار پیگیری امور تا اعزام موفقیت آمیز كاروان تاكید نمودند.
سخنگوی كمیته ملی المپیك در خاتمه تصریح كرد: همینطور رییس كمیته ملی المپیك كه در مراسم تودیع و معارفه ریاست آكادمی ملی المپیك از تلاشهای سرپرست قبلی تقدیر كرده بودند در نشست امروز هیات اجرایی هم ضمن تقدیر از زحمات آقای باقرازده در مدت فعالیتش در آكادمی ملی المپیك درخواست نمود تا وی بازهم به عنوان نایب رئیس كمیته، تجربیات خویش را در اختیار مسئولان آكادمی قرار دهند.

1396/12/27
11:51:04
5.0 / 5
4338
تگهای خبر: المپیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری