آنتالیا آخرین شانس تیروکمان ایران برای المپیک پاریس!

آنتالیا آخرین شانس تیروکمان ایران برای المپیک پاریس! به گزارش اسب من، حضور در مسابقات کسب سهیمه آنتالیا، آخرین مهلت تیم ملی تیروکمان ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس است.



به گزارش اسب من به نقل از ایسنا، تیم ملی ریکرو ایران ۲۴ خرداد ماه سالجاری عازم آنتالیا ترکیه می شود تا از آخرین شانس خویش را برای کسب سهمیه المپیک استفاده نماید و بتواند همانند دو المپیک قبل در این مسابقات مهم که ویترین ورزش جهان است، حضور داشته باشد.

تیم ملی تیروکمان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی در قسمت مردان و مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی در قسمت بانوان به سرمربی گری سونگ چیل هونگ از کره جنوبی، ۲۴ خرداد ماه سالجاری راهی آنتالیا می شود و چهار روز برای کسب سهمیه المپیک در قسمت انفرادی و تیمی تلاش خواهد نمود و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه نتیجه ای رقم می خورد آیا ملی پوشان ایرانی هم می توانند در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نماینده ای داشته باشند یا خیر؟

ملی پوشان ایران بعد از ناکامی در بازی های آسیایی هانگژو که با عدم کسب مدال همراه شد در دیگر مسابقات کسب سهمیه هم تا کنون موفق بوده اند و باید دید آیا آنتالیا برای کمانداران ایرانی خوش یمن خواهد بود و تیم ملی تیرو کمان ایران می تواند همانند دو دوره قبلی المپیک که با حضور زهرا نعمتی و میلاد وزیری همراه بود در این دوره هم دارای نماینده باشد؟

گفتنی است تیم ملی تیروکمان بعد از پایان مسابقات کسب سهمیه المپیک در آنتالیا به کشور باز نخواهد گشت و بعد از آن فورا باید در مسابقات کاپ جهانی آنتالیا شرکت نماید که این مسابقات با امتیاز کسب سهمیه المپیک همراه نخواهد بود و با اتمام این مسابقات ۴ تیرماه به ایران باز می گردد.




1403/03/22
11:04:31
5.0 / 5
216
تگهای خبر: المپیك , بازی , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری