پیشكسوت خوزستان:

شنای خوزستان به فردی كاربلد نیاز دارد

شنای خوزستان به فردی كاربلد نیاز دارد به گزارش اسب من خوزستان دارنده 14 مدال شنای کارگری جهان با گله مندی از عدم برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات شنای خوزستان، اظهار داشت: شنای خوزستان نیاز به رئیس دلسوز و کاربلد دارد و ای کاش ریاست هیات به دست کاردان آن بیافتد.


ساسان کریمی در گفت و گو با ایسنا، با گله مندی از تعلل در برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات شنای خوزستان و مشکلاتی که این رشته به خاطر این بلاتکلیفی با آن مواجه می باشد، اظهارکرد: متاسفانه آقایان سیاسی، ورزش را رها نمی کنند و نمی دانم از ورزش چه می خواهند. مگر ما در سیاست دخالت می نماییم که آقایان در ورزش دخالت می کنند؟
وی بیان کرد: طی شش سال ورزش شنا به دست کسانی بود که شنای نیمه جان خوزستان را بی جان کردند و طبق آنچه شنیده ام باردیگر برای ستاندن سمت ریاست هیات کاندیدا شده اند و واقعا تعجب می کنم که چگونه این آقایان بدون کارنامه تایید می شوند و اجازه می دهند که در انتخابات ورود کنند. شنای خوزستان نیاز به افراد و رئیس دلسوز و کاربلد دارد و ای کاش ریاست هیات به دست کاردان آن بیافتد. فکر می کنم تمام این سال هایی که گرفتار رکود شده است، کافی باشد و الان باید کاردان ها وارد میدان شوند.
این قهرمان جهان اظهار داشت: ما قهرمانان و پیشکسوتان، نه رئیس سیاسی و نه رئیس پروازی می خواهیم. از رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش استان نیز انتظار داریم با نظر بزرگان واقعی شنا نه افرادی که فقط مدرک گرایی کرده اند، مشورت کنند و طبق نظر دلسوزان، زحمت کشان و افتخارآفرینان شنا، فردی دلسوز و دارای سخت افزار و با ارتباط خوب با شناگران، قهرمانان و پیشکسوتان را بعنوان رئیس هیات انتخاب کنند. نمی دانم چرا اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز که فرد اصلح را می شناسند، در برگزاری مجمع استخاره می کند. اگر قرار باشد رئیس پروازی داشته باشیم پس خود آقای رضوانی رئیس فدراسیون را بعنوان رئیس هیات خوزستان بگذارید که بهتر است.

وی که بتازگی مسافت ۱۰۰۰ کیلومتری مسجدسلیمان تا تهران را با پای پیاده طی کرد و مدال طلای رقابت های جهانی شنای خودرا به خانواده شهید قاسم سلیمانی اهدا کرد، در این خصوص نیز عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی یک اسطوره و نماد عزت و افتخار برای ایران و جهان اسلام است. با شهادت این سردار رشید که دشمن شماره یک استکبار و صهیونیست بود، بر عزت و افتخار اسلام و ایران عزیز نیز افزوده شده است. لحظه ای که مدالم را به خانواده محترم شهید سلیمانی تقدیم کردم، این لحظه، از لحظه ای که روی سکوی قهرمانی جهان ایستادم و درحال دریافت مدال بودم، برایم شیرین تر و دلچسب تر بود. این کارهای فرهنگی ما ورزشکاران خاری بر چشم دشمنان ایران اسلامی است.
کریمی اظهار داشت: همین طور باتوجه به این که فرمانده سپاه پاسداران استان خوزستان از طرف آمریکا تحریم شد در مراسمی یکی دیگر از مدال های جهانی خودرا به او اهدا کردم تا آمریکای خونخوار بداند ما ورزشکاران و مردم در کنار نظام و ولایت فقیه و سپاه پاسداران تا پای جان مان ایستاده ایم.
وی همین طور درباب مسابقات آتی شنای کارگری جهان در کشور ایتالیا، عنوان کرد: تمرینات بدنسازی و آمادگی نسبی خودم را حفظ نموده ام اما تنها مشکل اصلی من نبود استخر و نداشتن یک اسپانسر است که از مسئولان انتظار دارم، مشکل اسپانسری من برای شرکت در مسابقات جهانی را حل کنند.
این قهرمان جهان بیان کرد: با پول یک جفت کفش یک فوتبالیست، من می توانم در مسابقات جهانی شرکت کنم و ۱۴ مدال جهانی دیگر برای کشور، استان و شهرم مسجدسلیمان به دست آورم.
او در آخر نیز اظهار داشت: برنامه فرهنگی بعدی من در روز ۱۲ بهمن ماه است که قصد دارم با پای پیاده از مسجدسلیمان به سمت اهواز حرکت کنم و بعد نیز یکی دیگر از مدال هایم را به مادر شهید هاشمی تقدیم کنم.



1399/10/20
14:09:39
0.0 / 5
1151
تگهای خبر: پیشكسوت , رشته , رقابت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری