با گذشت ۱۱ روز از مفقودی

جستجو همچنان برای یافتن كوهنورد مفقودی در دماوند ادامه دارد بعلاوه فیلم

جستجو همچنان برای یافتن كوهنورد مفقودی در دماوند ادامه دارد بعلاوه فیلم به گزارش اسب من ۱۱ روز از مفقودی كوهنورد اصفهانی در دماوند گذشته و همچنان تیم های امداد و نجات در حال جستجو هستند.



به گزارش اسب من به نقل از ایسنا، دوشنبه هفته گذشته یک کوهنورد جوان (تقریبا ۲۷ ساله) اهل استان اصفهان با یکی از دوستانش اقدام صعود به قله دماوند کرد. این کوهنورد همراه با دوستش به منطقه جنوبی دماوند وارد شده و دوست این کوهنورد اصفهانی او را تا گوسفندسرا همراهی کرده و بعد از آن این کوهنورد به صورت انفرادی مبادرت به ادامه مسیر تا رسیدن به بارگاه سوم می کنند.
بعد از دو روز که از برگشت او خبری نشد، تیم های امداد و نجات به منطقه رفته و از روز پنج شنبه گروه های نجات مستقر شدند. متاسفانه تیم های امداد و نجات در روز پنج شنبه هفته گذشته هیچ اثری خاصی از این کوهنورد یافت نمی کنند و فقط جای پای او را در قسمتی از مسیر می یابند، اما به علت بارش برف زیاد اثر جای پا از یک جایی به بعد قطع می شود.
در روز های اول مفقودی به علت شرایط بد آب و هوا امکان امداد رسانی هوایی جود نداشت اما با گذشت زمان و بهتر شدن آب و هوای بالگرد جستجو و نجات کار خویش را شروع کرد.
بامداد امروز (۱۳ آذر) تیم های امداد و نجات بازهم به دل دماوند زده تا بتوانند اثری از این کوهنورد جوان مفقودی یافت کنند. امداد گران تلاش داشته تا با تصاویر هوایی اثری از این کوهنورد یافت کنند. در بعضی از تصاویر در یال جنوبی نقطه ای مشکوک با لکه آبی دیده می شد که موقعیت آن به تیم های امداد و نجات اطلاع رسانی شد. امداد گران معتقدند که این لکه آبی می تواند هر چیزی مانند گونی پاره شده، زیر انداز و یا کیسه خواب باشد و دیده شدن چادر این کوهنورد شایعه است.
تیم های امداد و نجات و کوهنوردان داوطلب با وجود خستگی فراوان همچنان در حال بررسی و جستجو هستند. این فیلم امروز مورخ ۱۳ آذر گرفته شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4


منبع:

1399/09/13
19:52:33
5.0 / 5
934
تگهای خبر: تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری