رییس سازمان امور دانشجویان اعلام كرد

المپیاد ملی ورزش دانشگاهی به تعویق افتاد

المپیاد ملی ورزش دانشگاهی به تعویق افتاد رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان این كه رویدادهای ملی ورزش دانشجویان را دنبال كرده ایم، افزود: هر دو سال یكبار المپیاد ملی و یونیورسیاد بین المللی را داریم و امسال نیز قرار بود در استان گیلان المپیاد ملی را برگزار نماییم كه به سبب شیوع ویروس كرونا به سال آینده موكول شد.


به گزارش اسب من به نقل از ایسنا، مجتبی صدیقی در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران رویدادهای بین المللی ورزشی دانشجویان در سال ۱۳۹۸، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: در سال ۱۳۹۷ – ۱۳۹۸، ۹۳ پروژه فوتبال مدنظر قرار گرفت که ۶۵ مورد آن به نتیجه و بهره برداری رسیده است و ۲۸ مورد دیگر نیز طی ماه های اخیر یا به نتیجه رسیده اند یا طی ماه های آتی به نتیجه می رسند.
وی افزود: حرکت خوبی در ایجاد فضا و امکانات ورزشی برای دانشجویان کشور به وجود آمده است تا بتوانند ورزش کنند و اوقات فراغت خودرا از این طریق پشت سر بگذارند.
رئیس سازمان امور دانشجویان از طرح پایش تندرستی دانشجویان آگاهی داد و اظهار نمود: بوسیله این طرح اهتمام کرده ایم مشکلات جسمی دانشجویان در هنگام ورزش به دست آید و تابحال ۳۰۰۰ رکورد اطلاعاتی جمع آوری و آنالیز شده تا به مشکلات جسمی دانشجویان ورزشکار و راهکارهای رفع این مشکلات دست یابیم.
صدیقی با بیان این که رویدادهای ملی ورزش دانشجویان را دنبال کرده ایم، افزود: هر دو سال یکبار المپیاد ملی و یونیورسیاد بین المللی را داریم و امسال نیز قرار بود در استان گیلان المپیاد ملی را برگزار نماییم که به سبب شیوع ویروس کرونا به سال آینده موکول شد.
وی افزود: یونیورسیاد بین المللی دانشجویان نیز در سال قبل انجام شد و باید اعلام نماییم که طی سه دوره حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات عملکرد موفقی در میان کشورهای جهان داشته ایم و در دوره اول به مقام نهم، دوره دوم به مقام دهم و در دوره سوم نیز به مقام نهم از بین حدود ۱۲۰ تا ۱۴۰ کشور دنیا دست یافته ایم.
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان این که معمولا کاروان ورزشی دانشجویان ایران در یونیورسیاد بین المللی دانشجویان جهان کوچک اما بهینه است، اظهار داشت: علت این مساله مشکلات مالی است اما خوشبختانه طی هر سه دوره با برنامه ریزی درست و اعلام مناسب ورزشکاران عملکرد موفقی داشته ایم.
وی افزود: بحث ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را نیز برای قهرمانان خود در نظر گرفته ایم که دانشجویان می توانند از این شرایط استفاده کنند.
صدیقی در آخر اشاره کرد: نکته دیگر توجه به ورزش کردن در دوران کروناست، برای اینکه باید به صورت جدی به ورزش توجه داشته باشیم و ورزش کردن را تعطیل نکنیم.



1399/04/14
16:38:13
5.0 / 5
2960
تگهای خبر: اسب , رشد , سازمان , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری