حكم ها صادر نشده؛

بلاتكلیفی هیات رئیسه و سرپرستان در فدراسیون جانبازان و معلولان

بلاتكلیفی هیات رئیسه و سرپرستان در فدراسیون جانبازان و معلولان اسب من: پس از گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان هنوز تركیب اعضای هیات رئیسه این فدراسیون نهایی نشده و همین مسئله وضعیت بلاتكلیف سرپرستان را باعث شده است.



به گزارش اسب من به نقل از مهر، سید محمد شروین اسبقیان که از هفته پایانی اسفندماه سال قبل و یک هفته پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان، ریاست در این فدراسیون را به دست گرفت تا به امروز دست به تغییراتی زده که تغییر متصدیان برخی پست های داخلی و انتصاب سرپرست برای برخی انجمن ها همچون آنها بوده است.
معرفی بیژن ذوالفقارنسب و حسین رضازاده بعنوان سرپرست انجمن های فوتبال و وزنه برداری همچون این تغییرات بود. پس از آن هم اسبقیان طی حکمی مسعود حمیدی ایروانی را بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب نمود. در ادامه هم برای خزانه داری فدراسیون های سرپرست تعیین شد.
با وجود گذشته چند هفته از هر یک از این انتصاب ها اما حکم هیچ مدیریت قطعی هیچ یک از آنها هنوز صادر نشده است چونکه هنوز ترکیب اعضای هیأت رئیسه فدراسیون جانبازان و معلولان کامل نشده تا نسبت به صدور حکم های اینچنینی اقدام قانونی صورت بگیرد.
سید محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چرایی این مسئله اظهار داشت: رئیس فدراسیون این اختیار را دارد که برای پست های مختلف سرپرست منصوب کند اما حکم قطعی آنها باید بعد از بررسی و تأیید اعضای هیأت رئیسه صادر شود. منتظر هستیم تا ترکیب اعضای هیأت رئیسه کامل و حکم آنها توسط وزیر صادر شود تا به این امور رسیدگی شود.
وی با اشاره به وضعیت ترکیب هیأت رئیسه فدراسیون جانبازان افزود: این ترکیب شامل ۴ نفر می شود که البته دبیر، نایب رییس و خزانه دار فدراسیون ها هم در آن قرار می گیرند. حدود ۲۰ روز پیش سه گزینه موردنظر برای عضویت در هیأت رئیسه را معرفی کردم و منتظر مشخص شدن وضعیت آنها هستم. ظاهراً گزینه ها پیشنهادی در مرحله استعلام هستند. گزینه چهارم را هم همین یکی دو روز پیش معرفی کردیم. منتظر هستیم تا وزیر ورزش حکم آنها را صادر کند.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان اشاره کرد: پس از مشخص شدن وضعیت قطعی اعضای هیأت رئیسه، در مورد سرپرستان و حکم مدیریت آنها تصمیم گیری خواهیم کرد.
اسبقیان در مورد کلیات تغییرات اعمال شده در بدنه فدراسیون جانبازان و معلولان و ضرورت اجرای آنها اظهار داشت: هیچ یک از تغییرات بدون حساب و کتاب نبود. در مورد انجمن فوتبال نیاز به تغییر پس از سال ها احساس می شد. برای انجمن وزنه برداری باید سرپرست انتخاب می کردیم چون مدت ها بود که مسئول انجمن زورخانه ای با حفظ سمت، این انجمن را هم اداره می کرد. در مورد دبیر فدراسیون هم ضرورت جابه جایی برای رسیدگی به امور روزانه لازم بود. در هر صورت تغییراتی که نیاز بود را داشتیم و در نخستین فرصت هم برای آنها تعیین تکلیف می نماییم.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار داشت که پس از مشخص شدن وضعیت هیات رئیسه فدراسیون، بررسی در مورد سایر پست ها انجام شده و در صورت نیاز، تغییرات اعمال خواهد شد.


منبع:

1399/03/12
21:59:31
5.0 / 5
2993
تگهای خبر: اسب , تیم , فدراسیون , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری