حمایت رئیس كمیته بین المللی پارالمپیك از به تعویق افتادن بازی های توكیو

حمایت رئیس كمیته بین المللی پارالمپیك از به تعویق افتادن بازی های توكیو به گزارش اسب من رئیس كمیته بین المللی پارالمپیك اظهار داشت: از تصمیم كمیته بین المللی المپیك برای رقابت های توكیو حمایت می نماییم.



به گزارش اسب من به نقل از ایسنا، اندرو پارسونز، رئیس كمیته بین المللی پارالمپیك با صدور پیامی از تصمیم كمیته بین المللی المپیك برای تعویق رقابت های توكیو حمایت كرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
من، IPC و همه ی اعضای جنبش پارالمپیك كاملا از تصمیم كمیته ی بین المللی المپیك برای جستجوی سناریوهای مختلف در اجرای رقابت های توكیو، همچون به تعویق اقتادن مسابقات، حمایت می نماییم.
زندگی انسان ها از هر چیزی مهم تر است. هم اكنون، برای كمك به قطع شیوع این بیماری خطرناك كه بر جامعه جهانی تاثیر بدی گذاشته است، در خانه ماندن برای همه و ورزشكاران حیاتی و لازم است.
در مورد رقابت های توكیو، باتوجه به شرایط پیش بینی نشده ای كه بتازگی با آن روبه رو شده ایم، سلامتی هر یك از شركت كنندگان اولویت اول است و اجرای این تصمیم صحیح ترین كار ممكنست.
چهار هفته ی آینده، برای تشخیص اینكه آیا سلامت جهانی پیشرفتی می كند یا خیر، برای ما زمان كافی فراهم خواهدنمود و به ما تصویر روشن تری جهت بررسی راهكارهای مختلف همچون تغییر تاریخ برگزاری مسابقات می دهد.
تغییر زمان برگزاری رقابت های المپیك و پارالمپیك یك چالش راهبردی بزرگ است و بدین سبب IPC از هر گامی كه المپیك در این راستا بردارد، حمایت می كند.




منبع:

1399/01/05
23:34:13
5.0 / 5
3183
تگهای خبر: المپیك , بازی , بیماری , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
asbeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اسب من محفوظ است

اسب من

همه چیز درمورد اسب و اسب سواری و سوارکاری